14 Reacties

12 dagen geleden

Ik vond altijd skinny jeans van Zara heerlijk zitten, beetje strech en zakten nooit naar beneden. Maar het ligt ook n beetje aan je figuur.

12 dagen geleden

Reactie op Dileek

Ik vond altijd skinny jeans van Zara heerlijk zitten, beetje strech en zak ...
Maar die hebben toch geen zwangerschapskleding?

12 dagen geleden

H&M blijft bij mij wel zitten en Asos heeft ook broeken die niet een band hebben maar aan de zijkanten elastiek

12 dagen geleden

H&M vind ik zelf echt de fijnste broeken hebben die niet afzakken.

11 dagen geleden

Noppies. En dan lekker strak kopen (liefst even proberen in de noppies winkel). En als de band nog afzakt, hemdje eronder en dan band erover, dan glijd die minder af omdat de stof van het hemdje weerstand bied.

11 dagen geleden

Ik heb toevallig er net een bij zalando gekocht

11 dagen geleden

Ik krijg vandaag een zwangerschapsbroek van Studio Anneloes binnen. Die dure ja 😅 dus ik hoop dat 'ie fijn is. Je hebt een skinny variant en een recht vallende, ik heb die laatste besteld. Maar verder zijn ze hetzelfde volgens mij. Zal laten weten of het 't geld waard is!

10 dagen geleden

Reactie op LissaM

Ik krijg vandaag een zwangerschapsbroek van Studio Anneloes binnen. Die dur ...
Ik heb deze. Maar is ook stretch, zakt soms ook een beetje. Maar zit wel heel mooi 🤩

10 dagen geleden

Reactie op GedreveneLotus354151

Ik heb deze. Maar is ook stretch, zakt soms ook een beetje. Maar zit wel he ...
Ik heb hem binnen. De stof is geweldig en het is echt een mooie broek, maar ik vind de stof ook wat koud aanvoelen,zeker met de winter in aantocht. Ik ben een echte koukleum 😅 Dus ik twijfel nog of ik hem houd. Het liefst heb ik een iets dikkere broek voor de winter straks.

10 dagen geleden

Reactie op LissaM

Ik heb hem binnen. De stof is geweldig en het is echt een mooie broek, maar ...
Qua dikte van de stof is het volgens mij wel de dikkere variant. Ik heb degene met de rechte pijp. Ik weet niet of de flared broek dikker of dunner is.

10 dagen geleden

Only heeft echt fijne broeken en zakken niet af

10 dagen geleden

Reactie op GedreveneLotus354151

Qua dikte van de stof is het volgens mij wel de dikkere variant. Ik heb deg ...
Ik heb ook die met rechte pijp besteld! Het is geen superdunne 'goedkope' stof inderdaad, maar een spijkerbroek oid is wel dikker en dus warmer. Voor in de zomer zou ik 'm wel gehouden hebben, want het is mooie kwaliteit, maar heb nu besloten hem terug te sturen. Het is natuurlijk best een prijzige broek. Ik ga morgen bij H&M en Prenatal kijken, hopelijk kan ik daar slagen.

9 dagen geleden

Ik heb zelf de broeken van H&M. Is wel met een band, maar ik vind ze zelf super fijn. Ik heb voor mijn werk skinny jeans van shein. Dit is wel met band, maar zit een verstelbare elastiek in waardoor deze goed aangepast kan worden op de grootte van je buik en dus niet afzakt😊

9 dagen geleden

Ik ben vanochtend goed geslaagd bij H&M voor een zwarte skinny jeans. Zakt nu nog een beetje af omdat m'n buik nog niet zo groot is. Hopelijk is dat over een tijdje niet meer het geval. Lekkere stof en hij is mooi zwart. Verder vanochtend ook deze broek gekocht bij Prenatal: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/prenatal-zwangerschapsbroek-1273990010.html?dwvar_1273990010_kleurnaam_60=Black&cgid=129#start=1 Echt een hele mooie broek! Mooie stof en zit qua pasvorm heel mooi. Deze kan ik nu al aan maar er is nog genoeg ruimte voor m'n buik straks. Ik kan hierbij nog een shirt of trui 'in' m'n broek doen. Er zit namelijk een beetje ruimte tussen de broek zelf en het buik gedeelte. Aanrader! Hij is er ook in beige.