10 Reacties

2 maanden geleden

Oh ja ik krijg vooral ‘s ochtends moeilijk eten weg, vooral brood en kwark voelt te droog ofzo

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Oh ja ik krijg vooral ‘s ochtends moeilijk eten weg, vooral brood en kwark ...
Je kunt ook ipv kwark dan yoghurt eten. Is naar mijn idee dan wat natter/dunner dan yoghurt. En als alternatief voor brood kun je ook lekker pastasalade nemen ofzo. Ook heerlijk met dit weer!

2 maanden geleden

Ik heb dit ook. Het gevoel dat ik bij een All you can eat ben geweest en dat er niks meer bij kan, maar tegelijkertijd heb ik mega honger ....

2 maanden geleden

Ik heb dit ook. Het gevoel dat ik bij een All you can eat ben geweest en da ...
Ja precies!!!

2 maanden geleden

Ik heb dit ook. Het gevoel dat ik bij een All you can eat ben geweest en da ...
Dit herken ik precies 😅 Geen trek en licht misselijk maar wel honger. Ik probeer wel normaal te eten, lukt redelijk. Gelukkig ben ik 's ochtends nog niet misselijk, het komt in de loop van de dag. Vind het alleen zo lastig wat we 's avonds moeten eten steeds want ik heb nergens echt trek in.

2 maanden geleden

Ik heb dit gevoel ook joh! Vooral als ik wat water gedronken heb. Ik voel me dan echt 'meh' en bomvol

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Dit herken ik precies 😅 Geen trek en licht misselijk maar wel honger. Ik p ...
Ja precies dit. 's ochtends is niet zo'n punt, maar als ik al denk aan avondeten word ik al beroerd 😅

2 maanden geleden

Ja precies dit. 's ochtends is niet zo'n punt, maar als ik al denk aan avon ...
Dat dus! 😅 Ik heb wel gemerkt dat ik koude dingen beter kan verdragen dan warm avondeten. Vooral met dit weer. Vanavond een salade op en wat toastjes en gaat prima. Misschien ook een tip voor jou :) Ik hoop wel dat ik binnenkort weer normaal volwaardig kan avondeten, normaal houd ik echt van groente maar ik moet er nu vaak niet aan denken. 😅

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Dat dus! 😅 Ik heb wel gemerkt dat ik koude dingen beter kan verdragen dan ...
Klopt! Ik verdraag koude dingen ook beter. Ik heb nu 's middags een goed vullende soep gegeten en 's avonds brood en dat ging goed! Goede tip ook, toast en salade. Ik lees dat geroosterd brood ook vaak wel goed gaat.

2 maanden geleden

Ik heb vooral savonds honger en dan sta ik voor de kast wat ik wil eten en dan kan ik tegelijk er niet aan denken iets binnen te krijgen en dan sta ik tien minuten in de keuken de dartelen en vraagt mn vriend zich af wat ik aan het doen ben