19 Reacties

één maand geleden

Ja ik ook vrijdag, het duurt meestal 10 dagen duurde bij mijn vorige iets korter

één maand geleden

Reactie op RobinLianne

Ja ik ook vrijdag, het duurt meestal 10 dagen duurde bij mijn vorige iets k ...
Samen op het wacht bankje

één maand geleden

Er staat 10 kalenderdagen voor, dus niet gek dat je nog geen uitslag hebt

één maand geleden

Ik heb vorige week woensdag geprikt, nog geen uitslag. Maar idd 10 werkdagen (2 weken) kunnen eroverheen gaan

één maand geleden

Ik heb ook vrijdag in tergooi geprikt, ik hoop morgen of overmorgen de uitslag

één maand geleden

Afgelopen donderdag geprikt, gisteren uitslag gehad. Gelukkig geen afwijkingen te zien 🤗

één maand geleden

Ik prikte op dinsdag en kreeg donderdag week erop pas de uitslag van ter gooi, grr! Duurt lang als je ook leest dat het in 5 werkdagen kan hè 😭

één maand geleden

Ik heb ook nipt in ter gooi gedaan. Donderdag geprikt en woensdag de uitslag( 6dagen

één maand geleden

Ik afgelopen vrijdag in Zwolle geprikt, ook nog geen uitslag van

één maand geleden

Ik werk bij het laboratorium in Zwolle. De Nipt testen worden naar een extern laboratorium gestuurd ( het lab van de NIPT ) er gaat een verzenddag overheen, en daarna kan het 10 dagen duren voordat de uitslag bekend is.

één maand geleden

Ik ben 2 weken geleden daar op een vrijdag geprikt en vorige week donderdag de uitslag gehad.

één maand geleden

Reactie op Henrieke1995

Ik werk bij het laboratorium in Zwolle. De Nipt testen worden naar een exte ...
Ahh kijk aan zo’n antwoord heb ik veel! Dankjewel voor je reactie! Ik ben zwanger van een eeneiige tweeling, duurt de uitslag dan toevallig ook nog langer weet je dat? En is het 10 werkdagen of tellen ze het weekend ook mee? Oja, nog 1 vraag haha, ik ben vergeten te vragen hoe ik de uitslag krijg, krijg ik een brief/telefoontje of krijg ik het te zien in mijn isala?

één maand geleden

Reactie op Preggyshar

Ahh kijk aan zo’n antwoord heb ik veel! Dankjewel voor je reactie! Ik ben z ...
Het maakt niet of of het een eenling, tweeling ect.is. De uitslag duurt altijd max 10 kalender dagen ( dus dat is inclusief het weekend ) alleen feestdagen zijn een uitzondering, maar die zijn nu niet van toepassing. De uitslag gaat naar je verloskundige, en die neemt altijd telefonisch contact met je op.

één maand geleden

Ik heb ook in tergooi geprikt, op een maandag geprikt, vrijdag al uitslag (4 dagen)

één maand geleden

Reactie op Henrieke1995

Het maakt niet of of het een eenling, tweeling ect.is. De uitslag duurt al ...
Dankjewel! Ik hoop dan dat ik vandaag gebeld wordt :)

één maand geleden

Reactie op Ram-24

Ik heb ook vrijdag in tergooi geprikt, ik hoop morgen of overmorgen de uit ...
Ik heb de uitslag binnen

één maand geleden

Ik heb het net binnen gekregen! Duurde precies een week

één maand geleden

Bij Tergooi echt binnen een aantal dagen gebeld