15 Reacties

2 maanden geleden

Wij gebruiken neutral wasmiddel voor onze dochter! Ga ik straks ook bij de baby gebruiken

2 maanden geleden

Ik gebruik nu al wasmiddel voor baby kleren ook voor mezelf. Ik gebruik die van incia via hemnature. En een andere normale die ik gebruik is van sonett, ook een natuurlijke en een aanrader.

2 maanden geleden

Misschien een vraag die niet hier bij hoort, maar hoeveel graden moeten we hun kleding nou wassen? Ik hoorde 60 graden.. ( alles! Inc wit, zwart, kleur )

2 maanden geleden

Wij gebruiken gewoon wasmiddel van de jumbo

2 maanden geleden

Ik heb bij m'n eerste de neutrale lijn van ah merk gekocht, alles wat ik voor de baby er was mee gewassen... in de kraamweek gooide de kraamhulp alle kleren (van ons en de baby) in dezelfde was met ons gebruikelijke robijn wasmiddel.. Dat had ik pas einde van de week door en onze baby had er geen last van dus ben eigenlijk vanaf de geboorte weer gewoon met normaal wasmiddel gaan wassen....

2 maanden geleden

We zijn beginnen met Neutral waspoeder. Inmiddels is mijn dochter 1,5 jaar en gaat haar was ook mee in onze was. Nieuwe kleding van de nieuwe baby ga ik wel weer wassen met Neutral waspoeder en dan langzaam weer overstappen.

2 maanden geleden

Neutral waspoeder. Niks met parfum, ruikt wel gewoon fris. Overigens hoort schone was altijd fris te ruiken en zou parfum dit niet moeten maskeren natuurlijk 😉

2 maanden geleden

Ik gebruik eigenlijk gewoon onze eigen wasmiddel van de picnic eigen merk, zonder wasverzachter. Kraamzorg zei dat als je kindje geen gevoelige huid heeft, dit prima kan. Onze dochter heeft er nog nooit last van gehad. Hangt misschien dus ook een beetje van je kindje af. Ik heb qua kleding alles op 40 gewassen en doe ik eigenlijk nog steeds tenzij het echt heel vies is, dan gaat het op 60 💩

2 maanden geleden

Toen ze net geboren was had ik AH puur gebruikt, daarna gewoon met onze eigen was mee (Robijn, Omo, AH huismerk of wat maar in de aanbieding is 😅) en geen wasverzachter. Idd als ze geen gevoelig huidje hebben, is normaal wasmiddel prima

2 maanden geleden

Ik heb bij de 1e gewoon wasmiddel robijn gebruikt en idd geen wasverzachter. Kon gewoon, je hoeft er ook maar een beetje in te doen

één maand geleden

Dankjulliewel allemaal voor de reacties. Het is dus toch wel verschillend allemaal. Maar het is dan wellicht wijsheid om de babywas te starten met neutrale middelen en dit later op te bouwen naar robijn bijvoorbeeld, om te kijken of de baby er last van heeft.. Thx voor de tip!

één maand geleden

Ik was alles (ook van ons) met wasmiddel van Incia. Af en toe draai ik een was met de waspoeder van AH, Puur. Wij gebruiken veel vette zalven voor mijn dochter, de waspoeder haalt net even iets meer weg 😀

één maand geleden

Reactie op melissadrd

Misschien een vraag die niet hier bij hoort, maar hoeveel graden moeten we ...
Nooit op 60 gedaan, zonde man! Gewoon op 30 of 40 doe ik het.. alleen hydrofiele doeken en beddengoed op 60.

één maand geleden

Wij gebruiken wasmiddel van Incia en mijn dochter heeft eczeem dus ben blij dat we niet allerlei parfum dingen gebruiken. Aan de andere kant mis ik wel de lekkere wasgeur, maargoed het belangrijkste is dat mijn dochter geen last heeft van het wasmiddel op haar huid. Ik was mijn eigen kleding wel met Robijn dus ze komt er wel mee in aanraking, maar niet de hele dag op haar eigen huidje.

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Nooit op 60 gedaan, zonde man! Gewoon op 30 of 40 doe ik het.. alleen hydro ...
Nee idd gewoon 30/40. Vieze vlekken moet je toch wel eerst behandelen en die kreeg ik er meestal wel uit met 40 graden was