8 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad. Gewoon mijn 5 daagse menstruatie gehad wel opeens 4 dagen later dan normaal. En idd daarna ene bloeding waarvan ik dacht het mijn ovulatiebloeding was. Maar bij mij was dit helaas buitenbaarmoederlijke zwangerschap ☹️

3 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Ik heb dit ook gehad. Gewoon mijn 5 daagse menstruatie gehad wel opeens 4 d ...
Wat heftig dat je dat moest meemaken😞 Hoe zag de bloeding eruit? En wat merkte je? Zelf merk ik niet zoveel nog. Heb maandag een afspraak bij de dokter dus dan kijken wat er aan de hand is, hoop dat alles goed gaat.

3 maanden geleden

Wat heftig dat je dat moest meemaken😞 Hoe zag de bloeding eruit? En wat me ...
Klopt, maar voelde mij niet zwanger en ging er al vanuit dat het een miskraam werd baalde zeker dat het uiteindelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was☹️ je wilt het gewoon snel afsluiten en dat gaat op dat moment niet. In merkte in het begin niks. Had af en toe bloedingen vooral na de seks. En daarna ben ik volledig gaan bloeden maar kon het wel af met 1 inlegger per dag. Dus niet heftig bloedverlies. kreeg hierbij ook wel last van mijn rug. Maar toen dit gebeurde waren wij al wel paar weken verder. De bloedingen waren rose van kleur zonder stolsels.

3 maanden geleden

Een vriendin van mij was ook een week ‘ongesteld’ en had toch gekke symptomen, dus deed erna toch een test. Positief! Ondertussen was ze al 6 weken zwanger. Nu een gezond meisje van bijna 1 ☺️

3 maanden geleden

Misschien is die bloeding geen menstruatie geweest. T kan misschien toch helaas een miskraam zijn. Een zwangerschapstest kan nog lang positief zijn na een miskraam. Maar t kan ook gewoon een bloeding zijn geweest wat niks wil zeggen en dan je dus gewoon al langer zwanger bent dan je denkt. T kan nog alle kanten op

3 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Klopt, maar voelde mij niet zwanger en ging er al vanuit dat het een miskra ...
Hoop dat ik het niet hoef mee te maken maar ik hou er rekening mee dat dit ook mogelijk kan zijn helaas. Bedankt dat je het wou delen❤️

3 maanden geleden

Misschien is die bloeding geen menstruatie geweest. T kan misschien toch he ...
Hier heb ik dus ook al aan gedacht😅 heb eerst een test gedaan met een goedkope zwangerschapstest en daarna met clearblue. Deze gaf 1-2 weken aan. Dit is ook de eerste keer dat ik een positieve test heb dus dan is de kans daarop vrij groot dacht ik. Ik zal het moeten afwachten tot maandag helaas maar je hebt zoveel vragen😅

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Een vriendin van mij was ook een week ‘ongesteld’ en had toch gekke symptom ...
Fingers crossed dat dit ook het geval bij mij is🥰