6 Reacties

één maand geleden

De 13 weken echo is een extra checkup om te kijken wat er gaande is , echo's zijn niet schadelijk . Ik heb dit zelf niet mee gemaakt maar ik had een extreem laag liggende placenta ik heb bewust de echo's genomen om er zeker van te zijn dat ik zonder risico kon bevallen , dus het is een check up voor zowel je zelf als het kleine mensje het is een eigen keuze maar ik zou toch zekere voor onzekere nemen en bespreek dit ook met je vk.of gyn

één maand geleden

Mijn 1e kindje had dit ook. Toen bestond de 13 weken echo nog niet, dus mocht ik een week later terug komen om het te controleren en het was keurig zoals het hoorde! Ze zeiden bij mij ook dat dit vaker voorkwam en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Was ook geen reden voor paniek!☺️

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje was dit ook. 13 weken echo was er niet dus ben toen een week later teruggekomen, toen twijfelden ze nog, en weer een week later was alles zoals het moest zijn!

één maand geleden

Misschien moet je even de informatie gaan lezen die ook in deze app wordt aangeboden. Daar staat elke dag informatie en wekelijks informatie over de groei van je kindje… toevallig staat dit bij week 12 beschreven maar aangezien je 11 weken zul je dit nog niet zien, heb ik een printscreen gemaakt:

één maand geleden

Als het voor de 12 weken is teruggetrokken is het geen probleem. Anders heeft je baby een omphalocele. Mijn oudste is hier ook mee geboren. Is uiteindelijk overigens helemaal goed gekomen hoor. Maar de baby heeft dus nog even! 😊

23 dagen geleden

Heey heey! Hoe is het verder afgelopen? Zitten de organen netjes op zijn plek?