13 Reacties

2 maanden geleden

Haii ik ben momenteel zwanger en ben morgen 5 weken🍀

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Haii ik ben momenteel zwanger en ben morgen 5 weken🍀
Aaah wat fijn. Ja ik ben vandaag 6 weken en 1 dag maar hier voor is het al 2 keer mis gegaan. En onze eerste zoon is 10 jaar

2 maanden geleden

Reactie op secundina

Aaah wat fijn. Ja ik ben vandaag 6 weken en 1 dag maar hier voor is het al ...
Bij mij is het hiervoor ook mis gegaan 2 keer..

2 maanden geleden

Ja ik heb een dochter van 20 maanden en nu zwanger van mijn 2de. Vandaag 6 weken zwanger. En bij mijn dochter wist ik toen zelfs niet dat ik pcos heb ik weet het nog maar een paar maanden

2 maanden geleden

Hier ook pcos, 2 kinderen en in 1e poging zwanger geworden. Geen problemen met zwangerschap. Nu 3e keer zwanger, bijna 10 weken en alles gaat goed. Schijnt alleen wat moeilijker zwanger te worden maar voor je zwangerschap zelf heeft het geen invloed.

2 maanden geleden

Hier ook PCOS, zwanger na een half jaar en elke dag aan het duimen dat het bij de eerste direct goed mag blijven gaan 🙏🏼

2 maanden geleden

Hier ook PCOS en derde zwangerschap. Eerste was een miskraam met 6 weken. Tweede zwangerschap via ziekenhuis traject zwanger geraakt en een prachtige dochter van nu 21 maanden. En nu heel onverwachts weer zwanger vanuit m’n eigen cyclus. Echo staat gepland over 2 weken dus ik weet nog niet of het goed zit🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Ook PCOS, een half jaartje aan de letrozol, eerste cyclus met dubbele dosering was een positieve test🥹

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Hier ook PCOS, zwanger na een half jaar en elke dag aan het duimen dat het ...
Ja snap ik 2014 onze zoon geboren. 4 jaar later miskraam. 2020 miskraam en ik had eigenlijk de hoop al opgegeven. Onder tussen achter gekomen dat ik dus pcos heb en toen kreeg ik in februari een hormoon kuur. En nu in 1 keer zwanger. Dus mag echt hopen dat dit goed blijft gaan

2 maanden geleden

Ik heb ook pcos, de lean variant. Met hormoon injecties een eisprong gekregen en op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Heerlijke zwangerschap én bevalling gehad en nu een mooie zoon van bijna 1jr! Pcos is puur (naar mijn inziens en ervaring) gedoe met de eisprong. Niet zozeer met de zwangerschap, maar wie weet zit ik mis.

2 maanden geleden

Ik heb 4 maanden letrozol geslikt en nu 10 weken zwanger van de eerste! Wel heel spannend allemaal morgen de tweede echo 😊

2 maanden geleden

Pcos zorgt volgens mij niet perse voor meer ellende tijdens de zwangerschap, alleen bij het zwanger worden zoals hier meer wordt genoemd. Ik ben voor de 3e x zwanger met PCOS