3 Reacties

één maand geleden

Wat voor pijn is het op je borst? Is het continu aanwezig? Is het drukkend, zeurend, stekend? Heb je pijn bij inademen? Zit het vast aan de ademhaling? Ben je ook benauwd of kortademig? Wordt de pijn bij inspanning meer? Herken je de pijn van eerder? Ik ben ambulanceverpleegkundige dus weet wat ik moet vragen 🤪😉

één maand geleden

Wat voor pijn is het op je borst? Is het continu aanwezig? Is het drukkend, ...
Haha veel vragen! Ik ga mn best doen: Nee het is af en toe, maar zoals vanavond wel een paar uur. Voornamelijk drukkend. Bij inademen doet het meer pijn, als het heel erg is kan ik niet helemaal in ademen(mn longen zijn gecheckt). Benauwd was alleen 1 nacht, toen ook beetje paniek. Verder niet. (Daarna naar een Portugese arts geweest.) Wordt niet erger bij inspanning en niet eerder gehad!

één maand geleden

Reactie op simone3

Haha veel vragen! Ik ga mn best doen: Nee het is af en toe, maar zoals va ...