12 Reacties

19 dagen geleden

.

19 dagen geleden

Zelf doe ik het niet meer

19 dagen geleden

Ik heb nu een glitter nagellakje op. Dan zie je het ook niet xo gauw als het beschadigd, dus niet steeds bij hoeven werken, maar toch iets op mn nagels 🙂 Moet het nu na weken wel weer even opnieuw doen 😅

19 dagen geleden

Ik doe het nog wel, eens in de 4 weken. Heb aan het begin van de zwangerschap gevraagd aan de verloskundige of het kwaad kon. Zolang je het eens in de 3 a 4 weken doet en de ruimte waar je het doet ventileert kan het geen kwaad. Je bent er natuurlijk ook maar relatief kort mee bezig. Ik maak me er geen zorgen meer om.

19 dagen geleden

Reactie op LissaM

Ik doe het nog wel, eens in de 4 weken. Heb aan het begin van de zwangersch ...
Ik denk ook idd wel een verschil of je het zelf zo doet of in zo een salon gaat zitten waar die lucht heel erg hangt

19 dagen geleden

Ik laat elke 3 weken nog mijn nagels doen hahah bij de eerste ook gedaan.

19 dagen geleden

Ik ben zelf nagelstyliste en dit kan zeker geen kwaad. Ik werk trouwens zelf met gel producten, niet met acryl. Ik ventileer mijn ruimte goed en ik heb een afzuiging waar al het stof in terecht komt. Ik lees hier oa over nagellak(remover) maar dat gebruik je bij gelnagels niet eens 😁.

19 dagen geleden

Reactie op Irien

Ik ben zelf nagelstyliste en dit kan zeker geen kwaad. Ik werk trouwens ze ...
Goede aanvulling; door de hormonen kan het wel voorkomen dat je gelnagels sneller los laten/ chippen of dat je sneller een hoekje eruit hebt of een scheur in je eigen nagels. Dit is puur hormonaal en kun je helaas weinig aan doen. Sommige zwangere hebben juist geluk (zo'n klant heb ik) waarbij de gelnagels als een huis zitten tijdens de zwangerschap. Maar houd er rekening mee dat ze dus sneller los kunnen laten

19 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

.
Lakkiegellak lijkt me nou perse een betrouwbare bron…

19 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties! ☺️ ik heb hier zeker wat aan

9 dagen geleden

Ik doe zelf alles met pink gellac. Laat wel wat sneller los vind ik nu dat ik zwanger ben. Nu 16 weken