60 Reacties

3 maanden geleden

27 juni positieve test morgen 15 juli eerste echo ivm miskraam in februari. Wij vinden het heel erg spannend. 🙏

3 maanden geleden

6 juli positieve test gehad, ik ben nu 4+1 en 29 juli de eerste echo. Nog 2 weken wachten, en ik vind het verschrikkelijk! 😂 zo spannend! Ik kan echt niet wachten! 🥰

3 maanden geleden

Vreselijk dat wachten. Ik weet sinds woensdag de 10e dat ik zwanger ben. Nu "pas" precies 4 weken. Eerst echo 7 aug. Nog een maand wachten. Ik snap het wel, maar een maand. Pff

3 maanden geleden

Dat had ik ook. Ik had de eerste echo met 6+1

3 maanden geleden

Ik vind het ook mega spannend. Ik ben vandaag precies 5 weken en ik heb 29 ...
Precies hetzelfde! Ook 5wk vandaag, 29e de echo. Duurt lang he... Hier ook mega misselijk en kan weinig hebben qua eten 😅 M'n maag moet echt z'n plekje zoeken door de groeiende baarmoeder. Is dit je eerste zwangerschap?

3 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Ik ben zwanger geworden van de 5de terugplaatsing IVF met utrogestan. En wi ...
Ow is je zo gegund. Heftige periode he.. ik ben ook zwanger nu na de 2de terugplaatsing. Maar heel spannend!

3 maanden geleden

30 juni positief en 24 juli de eerste echo. Ik kijk daar echt naar uit, ook omdat we het verder nog aan niemand verteld hebben en vanaf dan aan wat familie willen vertellen!🤗

3 maanden geleden

Reactie op syllie89

Ow is je zo gegund. Heftige periode he.. ik ben ook zwanger nu na de 2de te ...
Dankjewel!! 🥰 jullie ook! Had je het in de natuurlijke cyclus? Klopt, heel heftig allemaal. Wat een emoties komen daarbij kijken. Nu wachten op de 1ste echo

3 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Precies hetzelfde! Ook 5wk vandaag, 29e de echo. Duurt lang he... Hier ook ...
Leuk! Ja, het wachten duurt echt lang! Nog 15 dagen en dan mogen we 😁 Dit is inderdaad mijn eerste zwangerschap. Voor jou ook?

3 maanden geleden

Pff mijn eerste echo is op dinsdag 6 augustus, ben nu 4w1d. Ik was het niet van plan maar ik probeer tussendoor nog op vakantie te gaan, zodat de tijd wat sneller gaat (ik werk in het onderwijs). Ik hoop dat ik echt van de vakantie kan genieten en ik niet alleen maar aan het wachten ben

3 maanden geleden

Leuk! Ja, het wachten duurt echt lang! Nog 15 dagen en dan mogen we 😁 Dit ...
Ohh spannend! Nee mijn tweede. Maar alsnog is het wachten enorm lang... En elke keer weer spannend die beginfase (ook bij een 2e, haha).

3 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Ohh spannend! Nee mijn tweede. Maar alsnog is het wachten enorm lang... En ...
Hahahah, ja dat geloof ik direct! Maar ik hou mezelf maar voor: Het gaat vaker goed dan dat het fout gaat 😁

3 maanden geleden

Door een eerdere miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in april, had ik mijn eerste echo met 5,5 week om te kijken of het op de goede plek genesteld was (gelukkig het geval 🤍). Aanstaande vrijdag heb ik de 2e echo om te kijken of het hartje klopt. Wel fijn die vroege echo’s maar het blijft zo mega spannend. 🍀 Na de 2e echo gaan we meteen op vakantie en dat vind ik vooral extra spannend. Maar hopelijk 3x scheepsrecht en in maart ons 1e wondertje!

3 maanden geleden

Weet iemand of je bij 8 weken ook uitwendige echo kunt krijgen? :)

3 maanden geleden

Ik mocht op 6 juli testen na een ivf traject. Nu 6 wk zwanger. Volgende week de eerste echo. Mega spannend en ben erg onzeker en angstig. In april een missed arbortion gehad. De eerste echo was toen niet goed, de 2e wel en toen een week later is het hartje gestopt.

3 maanden geleden

Ik ben nu 4+3 en eerste echo ook met 7 weken, op 9 augustus. Super spannend en durf nog niet geheel blij te zijn, omdat het toch nog enigzins onzeker is. Klachten die ik op dit moment ervaar zijn gevoelige tepels/borsten en krampjes in mijn onderbuik. Succes iedereen met deze tussenperiode en natuurlijk ook proberen te genieten! 🩵🩷

3 maanden geleden

Ik heb geen idee hoe ver ik precies ben, ik ben na mijn vroege miskraam op 12 juni nu gelijk weer zwanger geworden, dus lastig met de berekening! Ik gok dat ik op 4+6 zit nu.. Mn eerste echo heb ik 9 augustus! Dan zal ik 7 weken zijn als het allemaal klopt. Ik heb al een zoontje van 2, maar vind het zo spannend! Zeker na de miskraam .. Ik hoop dat het dit keer weer een goede zwangerschap mag zijn. Dit worden lange 3 weken😅 Verder heb ik niet echt kwaaltjes, maar dat had ik bij mn zoontje ook niet😊

3 maanden geleden

Reactie op RIRII

Ik heb geen idee hoe ver ik precies ben, ik ben na mijn vroege miskraam op ...
Gefeliciteerd, wat fijn! Hier hetzelfde. 8 juni een vroege miskraam gehad en nu zwanger! Zit vandaag op 5+4 weken en heb 5 augustus met 8 weken een echo. Mocht eventueel ook een weekje eerder maar dat lukte qua agenda’s helaas niet. Spannend maar heb vertrouwen en voor je het weet is het zover!🥰

3 maanden geleden

Hahahah, ja dat geloof ik direct! Maar ik hou mezelf maar voor: Het gaat va ...
Dat probeer ik mezelf ook voor te houden. En er is ook voor mij geen reden om te twijfelen of het niet goed gaat, de symptomen zijn er en er is geen bloed. Nog 18 dagen wachten 🙄