24 Reacties

2 maanden geleden

Hier een peuter (volgende maand 3) en een dreumes (zal net wel, net niet 2jr zijn als de baby komt). Worden dus pittige maanden denk ik!

2 maanden geleden

Hoi hoi! Hier ook een lieve peuter van ruim 3 jaar, wanneer de kleine geboren word is onze peuter net 4!

2 maanden geleden

Ik sluit me aan! Heb een zoontje van 2,5 jaar en 16 kilo. Kind is super slim, praat heel goed. Kan alles zeggen wat hij wilt, heel handig dus. Hij wordt 3 oktober geopereerd aan een dubbelzijdige liesbreuk die er schijnbaar al vanaf zijn geboorte is maar nooit is opgemerkt. Nou ben ik 6 weken zwanger en echt super misselijk en duizelig. Heel de tijd overgeven. Maar ik moet hem dus telkens van de trap naar beneden tillen en dat trek ik nu al niet. Laat staan straks als ik hoog zwanger ben.. helluuuup 😂

2 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Ik sluit me aan! Heb een zoontje van 2,5 jaar en 16 kilo. Kind is super sli ...
Ik ben zwanger van de 3e en heb ook een peuter (wordt in november een kleuter) en een dreumes die nog niet loopt😅 gelukkig hebben we onze dreumes als snel geleerd dat als ze ergens vanaf wil ze er achteruit vanaf moet en zo ook van de trap. Het gaat niet snel, maar scheelt wel sjouwen!

2 maanden geleden

Hier zwanger en een peuter van 3,5. Hij kan gelukkig al veel zelf, moet alleen nog even leren doorslapen en in z'n eigen bed slapen, ik kan wel wat meer nachtrust gebruiken 😂. Vind het heel gezellig en fijn, maar ons bed is maar 1m60 breed en als m'n buik straks groter is dan kan het echt niet meer. Kleine uitdaging dus de komende maanden.

2 maanden geleden

Leuk topic! Ik heb een peuter van 3 jaar en nu zes weken verwachting van een tweeling . Ik ben kei moe en met vlagen erg misselijk. Hij is erg lief, speelt de dokter als mama zich niet lekker voelt en komt me dan beter maken. En zijn grootste oplossing is met mama naar de Efteling want daar komt alles goed zegt hij, haha. Gelukkig praat hij goed en kan veel zelf. Vind het wel spannend hoe een zwangerschap met een peuter erbij zal zijn.

2 maanden geleden

Hier een dreumes van bijna 2. Ik vind het vooral veel stressen met die kinderziektes op de opvang. Meneer heeft nu waterpokken, dat is toch spannend als je zelf niet zeker weet of je dat al hebt gehad 😅.. Nu het de tweede is heb ik het idee dat ik mijn buik ook niet lang kan gaan verbergen, hebben jullie dat ook? Ik heb nu echt weer zo’n groeispurt dus ben benieuwd haha.

2 maanden geleden

Ik heb zelf een peuter van 2 jaar en 1 maand en nu 6 weken zwanger. Weet niet of het er 1 of 2 zijn. Mijn peuter was wel een tweeling dus de kans is er weer dat deze ook een tweeling kan zijn. Mijn peuter is nooit vervelend maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, vraagt hij meer aandacht maar ook is hij super lief. Merk ook wel dat ik met de hormonen een korter lontje heb maar probeer hem niet teveel weg te duwen, hij is m'n alles ♡

2 maanden geleden

Wat een leuk onderwerp! Ik sluit me ook aan. Ik ben nu 6 weken zwanger en heb een lieve meid van bijna 3 jaar. Ze is sinds een paar maanden zindelijk wat heel handig is. Ze weet nog niet dat er een baby in mama's buik zit. Ze is echt een babbelbox. Ik denk dat ze zodra ze het weet meteen wereldkundig maakt haha. Ik denk wel dat ze echt een hele trotse grote zus zal zijn 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Paula29

Hier een dreumes van bijna 2. Ik vind het vooral veel stressen met die kind ...
Mijn buik is ook steeds lastiger te verbergen. Vorige keer kon ik het hele eerste trimester nog mijn gewone kleding aan, maar dat gaat nu echt niet gebeuren. Het zit nu al super strak 🫣

2 maanden geleden

Peuter van bijna 2 met ontwikkelingsvoorsprong en nu bijna 9 weken zwanger van 1 of 2 kindjes weten we volgende week , en heb weer een HG zwangerschap dus uitdaging genoeg , met peuter driftbuien en ze is heel lief als mama ziek is maar ook een klein ratje die aan zelfbediening doet

2 maanden geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger en een dreumes van 13 maanden. Ben heel benieuwd hoe dit gaat haha. De nachten zijn nog niet optimaal maar goed hoeven we straks ook niet meer te wennen aan de slapeloze nachten. Die hebben we nu ook haha 🙈

2 maanden geleden

Hier 6 weken en 5 dagen zwanger van een tweeling, mijn zoontje wordt in september 3 jaar oud. Hij zal 3,5 jaar oud zijn als de tweeling komt. Ik ben bewust alleenstaand, gisteren er achter gekomen dat ik een tweeling draag samen met de donor. Ik ben de zomervakantie aan het aftellen , normaal gesproken die ik graag leuke dingen met hem. Nu vooral erg moe met vlagen misselijkheid. Functioneren gaat momenteel niet echt, soms even een helder moment. Alleen vaak van korte duur 😅 Hoe is jullie energie?

2 maanden geleden

Hoi, Ik meld mij ook. Op dit moment ben ik 9 weken zwanger van de tweede; thuis heb ik een 2,5-jarige peuter (jongen) rondlopen. Tijdens onze vakantie liet hij zich graag en vaak tillen door mij en ik hoop dat die behoefte de komende maanden wat minder gaat worden. Verder snapt hij geloof ik nog niet echt dat er een baby in mijn buik groeit. Wel vindt hij sinds kort baby's interessant.

2 maanden geleden

Wat een leuk topic. Hier twee dochters van 2,5 en iets meer dan één jaar. Ben nu zo ongeveer 8 weken zwanger. Ga het de meiden pas vertellen wanneer de rest het ook mag weten, praatgraage dame. Hebben jullie jullie peuter al geïnformeerd en hoe hebben jullie dat gedaan? Komt hij of zij er vaak op terug?

2 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Wat een leuk topic. Hier twee dochters van 2,5 en iets meer dan één jaar. B ...
Heb het een paar keer genoemd maar hij heeft nu een paar keer mama baby buik gezegd, maar we zijn nu op vakantie dus nu kan het geen kwaad maar straks als we terug zijn gaan we het ouders vertellen dus ik herhaal het nu niet meer haha

2 maanden geleden

Reactie op Fristi

Hoi, Ik meld mij ook. Op dit moment ben ik 9 weken zwanger van de tweede; ...
Hoe reageer je zelf op je hormonen nu je een peuter hebt rondlopen? Ik heb een korter lontje maar probeer toch niet teveel boos te worden

2 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

Hoe reageer je zelf op je hormonen nu je een peuter hebt rondlopen? Ik heb ...
Heel herkenbaar, dat korte lontje! Ik vreesde dat ik de enige zou zijn. Als ik echt boos of geïrriteerd word, loop ik even weg.

2 maanden geleden

Hoihoi! Wat leuk! Hier een peuter van bijna 3 en ben nu 5+4 zwanger van m’n tweede. Pas als de eerste echo positief is ga ik hem bij de zwangerschap betrekken :) Ik merk wel dat het meer energie kost icm vermoeidheid. Gelukkig slaapt mn zoontje nog tussen de middag, dus dan kan ik soms ook even slapen haha.

2 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Wat een leuk topic. Hier twee dochters van 2,5 en iets meer dan één jaar. B ...
Ga het de dames ook paa vertellen wanneer iedereen het mag weten 🙉