75 Reacties

2 maanden geleden

Zou iemand het voor mij kunnen bekijken ? Ben heel benieuwd wat er via de Ramzi theorie uit komt ! Mijn echo was inwendig 🥰

2 maanden geleden

Reactie op chari82

Zou iemand het voor mij kunnen bekijken ? Ben heel benieuwd wat er via de R ...
Oeps verkeerde echo gaat om deze echo !

2 maanden geleden

Wat heb ik? Deze echo was inwendig

2 maanden geleden

Ik ben ook heel benieuwd! Ben nu 10+3 woensdag de termijn echo gehad! Deze echo was met 7 weken inwendig

2 maanden geleden

Haha wat grappig. Bij mijn inwendige echo wees ze het beginnen van de placenta aan het was een lange dunne strook rechts van de baby. Wat zegt dat dan nu met een inwendige echo. Geen idee trouwens waar die placenta met mijn dochter zat

2 maanden geleden

Dit is de inwendige echo van ons zoontje.

2 maanden geleden

En dit is de inwendige echo die ik nu had, is helemaal anders. Zou dit dan een dochtertje betekenen?

2 maanden geleden

Kan iemand hier iets in zien🙈 de 2 bovenste fotos is de baby rechts ☺️ de onderste foto is misschien het duidelijkste, ben zo benieuwd.... we hebben al een zoontje en een dochtertje.

2 maanden geleden

De echobeelden kunnen helaas gespiegeld van echo apparaat komen. Dat weet je nog niet wat links of recht is. Dat zou je dan eerst moeten navragen bij je vk

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

De echobeelden kunnen helaas gespiegeld van echo apparaat komen. Dat weet j ...
Oh oke dankjewel voor de reactie!

2 maanden geleden

Wat heb ik? Deze echo was inwendig
Iemand?

2 maanden geleden

Kan iemand hier al (6w3dgn) de Ramzi theorie op loslaten? Het was een inwendige echo. Morgen 2de echo. Thanks!

2 maanden geleden

Wat een interessante theorie zeg! Ik ben heel benieuwd wat jullie te zeggen hebben over mijn echo. Dit was inwendig. 👶🏻

2 maanden geleden

Iemand enig idee betreft deze? 😊🤗

2 maanden geleden

Zelfde

2 maanden geleden

Inwendige echo

2 maanden geleden

Bij mij is de placenta heel onduidelijk? Alsof ze aan beide kanten zijn 😄 kan iemand zien of dit links of rechts is?

2 maanden geleden

Reactie op zehrad

Bij mij is de placenta heel onduidelijk? Alsof ze aan beide kanten zijn 😄 ...
“Uitwendig “

2 maanden geleden

Iemand een idee? 😅🥰 De echo is uitwendig. Bij het pijltje is de baby!

2 maanden geleden

11+6 placenta ligt rechts zei de verloskundige. Volgens Ramzi krijg ik dan een meisje 😇. Uitwendige echo.