Goedemorgen mama's !
Onze kleine is nu 3+1 week oud en heeft als ik het goed heb zijn 2e of 3e regeldag sinds de geboorte. Nu viel mij op dat deze regeldag nu al 2,5 dag aanhoud.
Ik geef fulltime BV en kolf zo nu en dan mijn borst even leeg als hij het niet volledig leeg gedronken heeft. Is het handig dit nu iets vaker te doen, zodat je een extra voorraadje hebt op de regeldagen?
Hoe gaan jullie om met sprongetjes en regeldagen?
Ik merk dat we nog niet mogen klagen, want hij laat zich goed troosten en vind het momenteel heerlijk in onze armen en daar geven we dan ook lekker aan toe. Tips zijn natuurlijk wel altijd welkom. Ik had namelijk net gelezen dat er tussen week 3 en 6 wel meer regeldagen/sprongetjes zijn, omdat ze in deze tijd snel veranderen. Ervaringen en tips zijn welkom, want ik merk dat de borstvoeding nu even doorbijten is.. als hij zovaak komt 😅 Ik geef het met liefde en wil het enorm graag blijven geven dus de tips zijn hard nodig!
Ik maak het, het liefst zo fijn en makkelijk mogelijk voor hem en zorg het liefst ook dat mijn man en ik daarnaast ook nog genoeg rust kunnen pakken om uiteraard er zo goed mogelijk voor ons zoontje te zijn😊