198 Reacties

3 maanden geleden

Ja, hier ook. 💛 Missed abortion, vroege miskraam, nog een missed abortion en een bbz.

3 maanden geleden

Ja hier ook. Een miskraam gehad in begin april en al ruim een jaar bezig voor een tweede kindje. Nu weer zwanger en mega zenuwachtig hiervoor

3 maanden geleden

Ja hier ook. Missed abortion bij 9/10 weken. Heb nu een kleine van net een jaar en nu 3 weken zwanger en ondanks dat me vorige zwangerschap goed ging, knijp ik hem echt soms … hebben jullie al de verloskundige gebeld ???

3 maanden geleden

Reactie op Ayam

Ja hier ook. Missed abortion bij 9/10 weken. Heb nu een kleine van net een ...
Nee, ik denk dat ik de gynaecoloog moet bellen door mijn geschiedenis. Maar ik durf niet 😅 we zijn namelijk in afwachting van het Karyotypering onderzoek.

3 maanden geleden

Oh my God, ik open deze groep en dit is de eerste topic? Ik ben nu ook zwanger van onze regenboogbaby na 20 maanden in een fertiliteitstraject te zitten met een MA op 7 weken en een vroege miskraam. Ik ben echt zo gespannen en emotioneel de laatste dagen, maar toch o zo gelukkig dat het ons klaarblijkelijk eindelijk gegund is. Nu 4+1. Fijne zwangerschap gewenst aan iedereen! 🌈♥️

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Oh my God, ik open deze groep en dit is de eerste topic? Ik ben nu ook zwan ...
Haha jaaa wist niet zeker of ik al wat aan kon maken maar dus wel😋 wat spannend zeg!! En jeetje 20 maanden voor je weer zwanger was. Lijkt me ook echt heel pittig. Hoop dat het deze keer mag lukken voor je🌈🥰

3 maanden geleden

Reactie op Ayam

Ja hier ook. Missed abortion bij 9/10 weken. Heb nu een kleine van net een ...
Heb ik net gedaan😄 echt kei vroeg maar dan heb ik dat maarvast geregeld haha

3 maanden geleden

Eerste miskraam januari 2022, zoontje uit december 2022, tweede miskraam maart 2024 en nu weer net zwanger. Zo blij maar ook zó spannend.. elke zwangerschap last gehad van bloedverlies rond weer 6. Vanochtend de verloskundige al gebeld en heb 10 juli de eerste echo 🤞🏼

3 maanden geleden

Hi, ik heb geen miskraam gehad, maar vind deze periode enorm spannend. Ook omdat ik nog best vroeg er achter gekomen ben. Ik zit nu op 9dpo, 7 dpo had ik een licht positieve test en kon mijn ogen niet geloven. Ik ben al 3 jaar lang samen met mijn partner en penetratie was onmogelijk 🥺, 2 jaar later gedeeld met de arts met schaamte. Daarna een rollercoaster van thuis oefenen en de fysio. En toen was het ons gelukt 🥹 vol tranen.. want de enige mogelijkheid voor onze kinderwens was gelukt 🌻 ik hoop zo dat we in goede gezondheid onze zwangerschap kunnen behouden.

3 maanden geleden

Hier ook opnieuw zwanger na 2 MA’s. In november ‘23 en maart ‘24. Uit onderzoeken bleek dat het pech was, dus hopelijk gaat het deze keer goed! Wij hebben al een kindje van 2 jaar. 10 juli eerste echo 🍀 🌈 Kan het zelf nog niet helemaal geloven.. en durf nog niet blij te zijn

3 maanden geleden

Ik mag me hier ook melden, februari dit jaar een bbz gehad die met spoed moest worden geopereerd. 1 eileider verwijderd en sindsdien in constante twijfel of het nog wel zou lukken. Gisteren op mijn nod een licht positieve test, maar echt vrolijk zijn lukt nog niet gezien de kans op herhaling van bbz erg groot is 🥺 Ik vond de operatie ook echt heel heftig dus hoop dat het nu goed gaat…

3 maanden geleden

Hier ook 1 keer miskraam, 2 keer biochemisch

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Wat heftig om te horen dat er zoveel mensen een miskraam hebben meegemaakt. Ik heb vaker in dit soort groepjes gezeten waarbij bijna iedereen we een gezond kindje kreeg na miskramen. Dus laten we de hoop niet verliezen.🌈🥰 Ik hoop dat het voor iedereen deze keer mag lukken

3 maanden geleden

Nee, ik denk dat ik de gynaecoloog moet bellen door mijn geschiedenis. Maar ...
Ohh spannend. Hoop dat jullie uit goed is. Ik loop ook bij de gyn maar ging er een beetje vanuit dat je eerst de verlos moet bellen … geen idee eigenlijk of dat ook zo is.

3 maanden geleden

Nee, ik denk dat ik de gynaecoloog moet bellen door mijn geschiedenis. Maar ...
12 juli eerste echo en mogen naar de gynaecoloog ipv verloskundige. Mega fijn.

3 maanden geleden

In februari een missed abortion gehad met 9 weken. Nu weer 4 weken zwanger 😍🙏

3 maanden geleden

Hier ook! Erg spannend, en voel me super onzeker. In maart miskraam gehad, nu in maart uitgerekend. Dat is wel weer erg mooi, hopelijk blijft het goed gaan. Nu pas 3+4 dus erg pril ook

3 maanden geleden

Reactie op mariss123456

Hier ook! Erg spannend, en voel me super onzeker. In maart miskraam gehad, ...
Wat spannend inderdaad!🍀 Met twee maandjes er tussen en weer snel zwanger geraakt. Ga voor je duimen🤞🏻

3 maanden geleden

Ik vind het allemaal heel spannend. En merk dat ik helemaal niet zo ‘zorgeloos enthousiast’ ben als bij de eerste keer zwanger. Hopelijk mag de baby met het vertrouwen blijven groeien 🤍

3 maanden geleden

2,5 jaar geleden een miskraam gehad en sindsdien lukte het niet meer om zwanger te raken ondanks dat er medisch gezien niets aan de hand lijkt te zijn. Begin deze maand gestart met het IUI traject en deze week voor het eerst sinds 28 maanden opnieuw een positieve zwangerschapstest! Ik kan het eigenlijk nog niet bevatten, maar ben tegelijk enorm blij, verdrietig en angstig. Met elke steek en zeurderige pijn ben ik enorm bang dat het weer mis zal gaan. Ik probeer alleen de positieve gedachtes toe te laten en ervan te genieten ook al is dat af en toe best lastig 🌈