198 Reacties

3 maanden geleden

Dit jaar op 8 februari een miskraam gehad….deze datum laat me denk ik nooit meer los 😢 Het is pril maar fijn om dit te kunnen delen, 5 maart verwachten wij ons wondertje 🫶🫶🫶

3 maanden geleden

Hier ook zwanger na een miskraam in februari. Ook een enorm heftige bevalling van de eerste gehad dus mocht ik weer een miskraam krijgen houd het voor ons op. Hopelijk gaat alles goed dit keer, spannend hoor!🙏

3 maanden geleden

Hier ook (pril) zwanger na 2 miskramen dit jaar ( begin april en eind mei). In 2019 en 2020 ook al miskramen gehad. We hebben gelukkig wel 2 gezonde dochters. Vind het allemaal erg spannend. Ben ook nog maar heel vroeg en heb minimale symptomen. Met de meiden had ik beide keren in het begin meteen al erg gevoelig borsten, met de zwangerschappen die eindigden in miskramen had ik dit niet. Vind het daarom extra spannend en merk dat ik er ook onrustig van word. Hopen dat het deze keer goed mag gaan. En we nog een 3de wondertje mogen krijgen na een heftige periode! ❤️❤️

3 maanden geleden

Hier ook! Eerste miskraam 18 april 2023, 2e 18 april 2024. Vandaag 3+5 weken zwanger en enorm veel stress 🤞🙏

3 maanden geleden

Hi allemaal, hoe zit het bij jullie met de symptomen? Ondanks knaltestjes heb ik nog helemaal niets.

3 maanden geleden

Ik weet niet hoe ik mijn baby moet noemen🤔 Heb in 2020 een bbz gehad en daarbij mij eileider verloren, de andere was toen al jaren zo erg beschadigt en potdicht, dat ik in 2022 ivf heb gedaan. Hierbij is mijn linkereileider weer onderzocht, ook toen bleek dat een natuurlijke zwangerschap uitgesloten was. Ik heb gisteren een echo gehad en er zit toch wel iets in mijn baarmoeder en mijn hcg is 363, ik zou dus nu 5.6w moeten zijn🫣🫣 Is het nog een rainbow baby als er een gezond kindje tussenzit welles waar door ivf? Hahaha

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hi allemaal, hoe zit het bij jullie met de symptomen? Ondanks knaltestjes h ...
Wat fijn! Ik ben overdag best vaak misselijk gelukkig niet 🤮 maar erg misselijk. Op dit moment is het 00:14 en heb echt trek lol.

3 maanden geleden

Och 5 miskramen, wat heftig om mee te maken! Veel sterkte gewenst met de verwerking daarvan😘. Ik heb begin april een miskraam gehad helaas, groei was gestopt rond 6-7 weken, maar pas bij 10 weken kwam de miskraam op gang. Vond het erg heftig. Sinds 3 dagen een positieve test, maar de symptomen zijn veel minder dan bij de vorige keer, dus ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Mocht alles toch goed gaan dan zou dit ons eerste kindje zijn.

3 maanden geleden

MA rond de 6 weken in maart en nu opnieuw in verwachting! We hebben al een zoontje die 16 juli 3 jaar wordt 😊.

3 maanden geleden

Wauw een regenboog baby. Ik kende de term nog niet en dit omschrijft het zo mooi 🥹 ik ben nu zwanger na twee miskramen. En ben bang en durf niet goed te hopen. De laatste miskraam was precies een maand geleden, dus ik ben direct zwanger geworden zonder ongesteldheid. Voelt dubbel; ben het verlies aan het verwerken, en dromen laten varen van vorige miskraam en nu weer zwanger… Ik durf er bijna niet op te hopen. Maar aan de andere kant voelt het goed dit keer. Ik hoop zo; voor ons allemaal ❤️

3 maanden geleden

Vanochtend positief getest en afgelopen zaterdag hebben wij de eerste jaardag van onze dochter gevoerd. Zij is met 32 weken stil geboren. En had stiekem getest. Mijn man wou eigenlijk wachten tot vrijdag. Dus die ga ik vanavond verrassen 🤩

3 maanden geleden

Vandaag 5+3 zwanger en 10 juli eerste echo. Hoe gaan jullie met de zenuwen om? In het begin was ik nog rustig maar ik merk nu dat ik enorm gespannen en onzeker aan het worden ben. Ik heb 2 MA’s gehad de afgelopen maanden en uit onderzoek bleek dat het pech was, alleen ondanks dat ben ik zo bang dat het weer mis is. Heb zoon moeite met mijn lijf vertrouwen, herkent iemand dat? Aan de ene kant kan ik niet wachten tot de echo maar aan de andere kant ben ik zo bang om te gaan..

3 maanden geleden

Reactie op Rosie94

Vandaag 5+3 zwanger en 10 juli eerste echo. Hoe gaan jullie met de zenuwen ...
Ik snap je heel goed, ik heb het net zo!

3 maanden geleden

Reactie op Rosie94

Vandaag 5+3 zwanger en 10 juli eerste echo. Hoe gaan jullie met de zenuwen ...
Heel herkenbaar. Wij hebben in februari dit jaar een MK gehad. Ik probeer toch te genieten. Helpt ook wel dat we een dochtertje van 3,5 hebben rondlopen die aandacht vraagt. Maar op de momenten dat ik toch denk aan een mk zeg ik je doet er alles aan om het te slagen maar je kan maar zoveel doen. Als het niet goed zit van binnen dan ruimt je lichaam dat op en doet z’n werk hoe pijnlijk ook. En verder blijf ik zeggen 5 maart 2025 worden wij weer ouders. Maar ik probeer het wel los te laten en zoek op momenten dat het me teveel wordt afleiding.

3 maanden geleden

Jeetje meid 5 miskramen 😱 wat heftig! 😘 Ik ben nu rond de 4 weken zwanger nadat ik in april een mk heb gehad met 6 weken. Mijn dochter is vandaag precies 16 maanden waardoor ik gelukkig wel wat afleiding had na de mk. Deze zwangerschap voelt heel goed dus hopen dat die lekker blijft zitten tot het einde🥰

3 maanden geleden

Vandaag 5+1 en sinds een paar dagen wat kwaaltjes. Gevoelige borsten en vandaag voor het eerst een wat weeïg gevoel. Hoe gaat het bij jullie?🍀

3 maanden geleden

Mooie affirmatie 🥰

Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.

Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.

3 maanden geleden

Hoi allemaal, meer mensen waarbij de eerste echo deze week al is?🤞🏻

3 maanden geleden

Jaa, wij ook helaas. Ons zoontje is 21 augustus ‘23 geboren (volgroeid) en 26 augustus overleden aan een hartafwijking. Mijn hele zwangerschap wisten wij niet dat ons zoontje een hartafwijking zou hebben, dus dit was/is erg moeilijk voor ons. We zijn nu zwanger van ons tweede kindje en hopen dat dit kindje wel mag blijven, zodat ons eerste zoontje grote broer kan worden en altijd mee kan kijken van boven 🤍

3 maanden geleden

Hee lieve meiden, wat heftig en verdrietig om jullie verhalen te lezen. Ik hoop zo ontzettend dat het bij iedereen dit keer helemaal goed mag gaan ❤️ Ik heb in december een bbz gehad. Omdat ik er pas achter kwam toen het mis ging dat ik zwanger was, en doordat ik al maanden dagelijks bloed verloor, hebben we geen idee wat mijn termijn was toen. Deze ronde voor het eerst letrozol gehad en daarmee gelijk zwanger geworden 🥹 Morgen is mijn NOD, dus wel nog heel pril. Ik heb aan de ene kant een heel goed gevoel over deze zwangerschap (had ik van te voren totaal niet verwacht), maar aan de andere kant ben ik ook echt mega bang om weer een interne bloeding te krijgen en/of mijn kindje in wording te verliezen. Zeker omdat ik geen idee heb wanneer het de vorige keer mis is gegaan.