198 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb bewust de keuze gemaakt om het moederschap aan te gaan. Na 6 iui's was ik in maart zwanger. Helaas is het hartje gestopt en moest een miskraam opgewekt worden. Nu ben ik net weer zwanger na een ivf traject. Ik merk dat ik heel terughoudend ben in mijn blijdschap. Dit zal uit zelfbescherming zijn. Maar als alles goed mag, verwacht ik mijn regenboogkindje ook in maart. 💫

3 maanden geleden

Hier ook, afgelopen december MA gehad met 7 weken. Merk dat ik ontzettend gespannen/angstig ben dat deze zwangerschap ook mis zal gaan. Ook omdat ik nog helemaal geen symptomen heb, net zoals bij de vorige zwangerschap wat een miskraam werd.

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoi allemaal, meer mensen waarbij de eerste echo deze week al is?🤞🏻
Ja morgen met 6+3! Ben zo zenuwachtig 🥹 Hoop zo erg op een kloppend hartje 💛 🌈

3 maanden geleden

Na drie miskramen ben ik nu ook weer zwanger. Nog heel pril 4.4 weken. Over twee weken eerste echo. Zo ontzettend spannend..

3 maanden geleden

Reactie op Rosie94

Ja morgen met 6+3! Ben zo zenuwachtig 🥹 Hoop zo erg op een kloppend hartje ...
Hoelaat heb jij morgen? Ik 10:15 😮‍💨

3 maanden geleden

Reactie op EsmeeSpr.

Jaa, wij ook helaas. Ons zoontje is 21 augustus ‘23 geboren (volgroeid) en ...
Wat vreselijk, sterkte ❤️. Onze 2e dochter is ook in augustus ‘23 geboren en november overleden aan een ander soort afwijking. Wij wisten ook van niets tijdens de zwangerschap. Je verhaal komt zo erg binnen, ik denk dat ik een beetje kan begrijpen hoe jullie je moeten voelen. ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoelaat heb jij morgen? Ik 10:15 😮‍💨
13:00 uur!😮‍💨 Hopelijk is alles goed, heb zoveel meer symptomen al dan bij de vorige 2 miskramen. Straks zijn het er 2 🙈. Gaat van alles door mn hoofd. Als het maar goed is.. Jij mag bijna! Laat je weten hoe het gegaan is?🥰 Ik duim voor je!🌈

3 maanden geleden

Reactie op Philine

Wat vreselijk, sterkte ❤️. Onze 2e dochter is ook in augustus ‘23 geboren e ...
Oh wat heftig ook voor jullie! Ik ben er helaas nog steeds niet boven op en dit gaat nog heel lang duren en zal misschien wel nooit meer overgaan, maar dit litteken draag ik met trots voor ons kleintje. Ik ben blij dat ik hopelijk in maart wel zichtbaar moeder zou mogen zijn. Als je graag wil kletsen kunnen we misschien elkaar privé contacten ? Heel veel sterkte Philine 🩷

3 maanden geleden

Net eerste echo gehad met 6 weken exact en er zit een vruchtje met hartslag 🥹🥰

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Net eerste echo gehad met 6 weken exact en er zit een vruchtje met hartslag ...
Fantastisch! 😍 Heel erg blij voor jou!!!

3 maanden geleden

Ik heb in april een vroege miskraam gehad. Nu was ik weer zwanger en afgelopen zondag weer bloeding gehad… vrees voor het ergste maar mag morgen gelukkig al een echo maken! Hoop ergens zo dat er iets zit!❤️🤰🏽

3 maanden geleden

Hier ook 2 miskramen gehad. Duim voor jullie!

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Net eerste echo gehad met 6 weken exact en er zit een vruchtje met hartslag ...
Wat mooi! Gefeliciteerd 🥳

3 maanden geleden

Wat een opluchting!🥹 Het harte klopte hier als een malle🌈 Volgende week de 18e mag ik weer komen en dan kan ze beter meten hoe ver ik ben. Het beeld wat ze zag kwam overeen met het termijn (6+3) wat ik dacht🥰

3 maanden geleden

Wat fijn dat het bij jullie goed nieuws was! Ik had vanochtend een positieve test, ik moet nog twee weken wachten op de echo

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Ik heb in april een vroege miskraam gehad. Nu was ik weer zwanger en afgelo ...
Ah en? Hoe is het gegaan? Hopelijk goed nieuws!

3 maanden geleden

Ah en? Hoe is het gegaan? Hopelijk goed nieuws!
Ik heb hem vanmiddag om kwart over 4, hoop zo op het beste. Ik zal je op de hoogte houden, lief dat je t vraagt😘

3 maanden geleden

Helaas is het weer zoals m’n gevoel zei fout. Baarmoeder is leeg.

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Helaas is het weer zoals m’n gevoel zei fout. Baarmoeder is leeg.
Och meid, wat vreselijk!!! Wat ontzettend verdrietig... Heeft je lijf het vruchtje al afgestaan of is het een missed abortion?

3 maanden geleden

Hier ook. Al 2 miskramen en 1 missed abortion. Mijn eerste miskraam was in juni 2020. Dan een tijdje onvruchtbaar geweest( geen menstruatie cyclus door pcos ) In april was ik ineens zwanger geraakt en een prachtige dochter gekregen op 7 januari 2022. In 2023 besloten we voor een tweede de gaan maar dat ging weer niet van zelfsprekend. In februari 2024 terug miskraam. Dan raakte ik in mei 2024 terug zwanger met hormone behandeling en het had niet mogen zijn een missed abortion op 8/9 weken. En nu terug zwanger van een wonder. Na 2 verliezen na elkaar wouden we even op ons zelf terug komen en stopte we de hormone behandeling tijdelijk om van de vakantie de genieten met ons dochter. En helemaal niet verwacht terug op een natuurlijke manier zwanger geraakt te zijn. Het is wel dubbel hoe je je moet voelen. Je wilt blij zijn en het van de daken schreewen maar dan ben je bang ja wat als het weer mis loopt. Genieten kan je echt niet meer als je al veel miskramen hebt gehad. De angst gaat altijd blijven.