198 Reacties

3 maanden geleden

Op 5 november 2023 een mk gehad bij 11+1 weken. De dag ervoor nog een echo gehad waar er veel actieviteit was te zien van de kleine. En ja, toch misgegaan. Nu echt aan het afwachten tot ik 12weken ben. Zal waarschijnlijk dan pas echt kunnen genieten. Ook bang geweest om me bij de vk aan te melden, omdat ik mijzelf zoals ik het noem geen ‘valse hoop’ wil geven. Dat ik me opwind en het uiteindelijk toch mis gaat. Heb de vorig keer ook in het ziekenhuis gelegen door de mk dus heb wel wat meegemaakt. Met godswil zal dit mijn eerste kindje worden waar ik van mag genieten. ❣️

3 maanden geleden

Och meid, wat vreselijk!!! Wat ontzettend verdrietig... Heeft je lijf het v ...
Het is helaas een missed Abortion… volgende ronde hopelijk geluk!

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Het is helaas een missed Abortion… volgende ronde hopelijk geluk!
Sterkte. Eerst even dit een plekje geven en verwerken hoor! Is niet niks!

3 maanden geleden

Na een vroege miskraam in april ben ik nu weer zwanger van onze 2e frummel. Het voelt beter aan dan toen, maar merk dat nu de 6 weken in de buurt komt dat ik het spannend vind en duim dat het niet weer mis gaat. Vandaag ben ik 5+1 (naar mijn berekening) en volgende week dinsdag mn eerste echo. Zo benieuwd! Iedereen met een goeie echo gefeliciteerd! 🥳Hopelijk kunnen jullie vanaf nu een beetje genieten van het kleine wonder wat in je groeit. Voor iedereen waarbij het weer mis is gegaan, wat K U T!! Heel veel sterkte😢😘🍀 Hopelijk vind het geluk jullie snel 🙏🍀 En voor iedereen die nog op bevestiging wacht van een eerste echo succes met wachten🙏🍀 Dat er nog veel gezonde regenboog wondertjes mogen ontwikkelen, groeien en met liefde ontvangen worden over ong 8 maandjes 🌈👶😘

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Helaas is het weer zoals m’n gevoel zei fout. Baarmoeder is leeg.
Wat ontzettend verdrietig😢 sterkte❤️‍🩹

3 maanden geleden

Reactie op Rosie94

Wat een opluchting!🥹 Het harte klopte hier als een malle🌈 Volgende week d ...
Wat fijn!😄 hoe zag de echo er uit?

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Helaas is het weer zoals m’n gevoel zei fout. Baarmoeder is leeg.
Wat een rot nieuws ☹️ heel veel sterkte! Dikke knuffel

3 maanden geleden

Ik heb as dinsdag einde middag mijn eerste echo, en ik merk dat ik er tegen op begin te zien. Bij de eerste miskraam die ik had was de eerste echo reden voor veel onrust (liep 2 weken achter op mijn regelmatige cyclus). Een pijnlijke periode van veel onzekerheid volgde en dat liep uiteindelijk dus niet goed af. Nu voelt de zwangerschap heel goed, maar ben zo bang dat die bubbel dinsdag wordt doorgeprikt. Ik krijg gewoon flashbacks van die keren dat ik daar binnenliep in die periode en vol onzekerheid, angst en verdriet naar het scherm keek. Hebben jullie hier ook last van? Mijn eerste zwangerschap verliep door vol positiviteit maar nu heb ik echt een negatieve associatie met die plek ☺️

3 maanden geleden

Hoi dames, ik ben morgen 5 weken zwanger, zo gelukkig ermee en zo bang. Ik ben in april bevallen van onze zoon, na een zwangerschap van 19+3 toen we met de echo zagen dat hij in mijn buik was overleden 💔

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Wat fijn!😄 hoe zag de echo er uit?
Dit is de echo! Ben heel benieuwd wat ze gaan meten donderdag. Hopelijk blijft het goed gaan 🌈

3 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen?🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe gaat het met iedereen?🤞🏻
Aan het aftellen tot de echo 😅

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe gaat het met iedereen?🤞🏻
Hier wel goed. Merk wel dat ik het echt heel spannend vind en echt bij alles wat ik voel twijfel en als ik dingen niet voel ook 😅 hoe is het bij jou?

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe gaat het met iedereen?🤞🏻
Ik merk dat ik het allemaal zo spannend vind en de angst is groot dat het weer misgaat... Ik probeer het wat los te laten, maar alles ligt onder een vergrootglas...😕

3 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Aan het aftellen tot de echo 😅
Ik ook! Bijna gisteren gebeld om de echo naar voren te zetten. #kannietwachten

3 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Aan het aftellen tot de echo 😅
Wanneer heb je de echo?🍀

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Hier wel goed. Merk wel dat ik het echt heel spannend vind en echt bij alle ...
Jaaa zo spannend he. Heb je al wat symptomen!l? Bij mij kwamen die ondanks knaltesten pas heel laat deze keer🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Ik merk dat ik het allemaal zo spannend vind en de angst is groot dat het w ...
🤞🏻🤞🏻❤️‍🩹 het is zo moeilijk om te wachten he, alles ligt buiten je controle

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Jaaa zo spannend he. Heb je al wat symptomen!l? Bij mij kwamen die ondanks ...
Ja mega spannend 🤞🏻 ja ik merk het wel aan mijn borsten, die zijn voller en flink gevoelig op momenten en voel af en toe wel wat aan mijn baarmoeder of mijn darmen. Ik ben ook mega moe en word ‘s nachts vaker wakker om te plassen… Ik heb zelf nooit een knaltest gezien, ben gestopt met testen toen ik overtijd was want anders ben ik bang dat ik er alleen maar heel onzeker van word 😅

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

🤞🏻🤞🏻❤️‍🩹 het is zo moeilijk om te wachten he, alles ligt buiten je con ...
Precies. En ik merk wel dat ik deze keer heel krampachtig ben; eet ik genoeg? Mag ik het eten? Beweeg ik niet teveel... Alleen maar om toch een soort controle te houden...