8 Reacties

één maand geleden

Zolang je in een re-integratietraject zit moet je met 34 weken met verlof.

één maand geleden

Zolang je (deels) ziekgemeld staat moet je met 34 week met verlof.

één maand geleden

Ach balen. Ik weet niet hoe het herstel verloopt maar ik hoopte eind oktober weer terug naar mijn volledige uren te gaan. Helaas pindakaas van het verlof dus.

één maand geleden

Je kan het bespreken met de bedrijfsarts. De eerder ingang van je zwangerschapsverlof is wanneer je zwangerschapsgerelateerd ziek bent. De bedrijfsarts kan wel adviseren wat ik deze handig is

één maand geleden

Reactie op Voorheteerstmama22

Ach balen. Ik weet niet hoe het herstel verloopt maar ik hoopte eind oktobe ...
Als je je volledige uren werkt tegen de tijd dat je met verlof gaat kun je gewoon zelf kiezen hoor 😀

één maand geleden

Reactie op PLOP93

Je kan het bespreken met de bedrijfsarts. De eerder ingang van je zwangersc ...
Nee hoor. Ook wanneer je vanwege andere omstandigheden ‘ziek’ bent en niet volledig je uren werkt volgens contract ga je er ook eerder uit.

één maand geleden

Als je minimaal 4 weken voor je verlof in zou moeten gaan weer 100% werkt mag je zelf kiezen tussen 34 en 36 weken. Houdt er ook rekening mee dat als je nog niet al je uren werkt als je verlof ingaat én je je tweede ziektejaar ingaat, je tijdens je verlof maar 70% van je loon betaald krijgt. Ook daarvoor gelden die minimaal 4 weken 100% werken weer om dat te voorkomen. Dus stel je huidige verlof loopt vanaf april 2024, dan krijg je vanaf april 2025 nog maar 70% van je salaris uitbetaald…

één maand geleden

Hi ik zit nu ook in hetzelfde schuitje. Werk je in het onderwijs?