11 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb er met mn werk af en toe last van. Wat bij mij hielp was een verzwaringsdeken. In het begin erg wennen, maar wil nu niet meer zonder

2 maanden geleden

Magnesium, ijzer en b12 supplementen zouden mogelijk kunnen helpen! En die niet innemen vlak voor of na koffie, thee of zuivel want dat remt de opname. Soms komt restless legs door vitamine/mineralen gebrek. Sterkte!

één maand geleden

Reactie op etos

Magnesium, ijzer en b12 supplementen zouden mogelijk kunnen helpen! En die ...
Wilde ik ook zeggen! 🙏🏼 vitamines en mineralen goed peil houden

één maand geleden

Reactie op etos

Magnesium, ijzer en b12 supplementen zouden mogelijk kunnen helpen! En die ...
Vergeet niet om daar vitamine D bij te slikken, dit activeert namelijk de magnesium! 😊

één maand geleden

Magnesium ja! Een goed opneembare vorm (zoals VITAKRUID).

één maand geleden

Bij mij werkte magnesium olie goed.

één maand geleden

"Venadoron" van Weleda werkte bij mij erg goed!

één maand geleden

Ja heb er last van, ik heb daar vaker last van, vroeger voor mn menstruatie. Ik neem elke avond een voetenbad met magnesium kristallen, goed warm water en minimaal 20 minuten. Voelt als een wereld van verschil n

één maand geleden

Reactie op Mimaw200

Ja heb er last van, ik heb daar vaker last van, vroeger voor mn menstruatie ...
Heb je ook jeuk op of onder je voeten na het voetenbad? Ik altijd gigantisch! Duurt even paar minuten en dan is dat weer voorbij…

één maand geleden

Heb je ook jeuk op of onder je voeten na het voetenbad? Ik altijd gigantisc ...
Nou, dat heb ik een keer gehad. Zo raar! Geen idee wat dat was.

één maand geleden

Heb je ook jeuk op of onder je voeten na het voetenbad? Ik altijd gigantisc ...
Dit komt doordat vrij veel mensen zonder het te weten magnesium deficiënt zijn, dat kriebelen (sommige mensen ervaren juist een prikkelend gevoel) is je huid die al die magnesium aan het opnemen is! Dus ondanks het misschien wat onprettig kan aanvoelen, is het juist heel goed 😊