5 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb altijd gehoord dat bruin bloed niet erg is. Dit is oud bloed namelijk. Wanneer je je ongerust maakt kun je altijd dr verloskundige bellen. Misschien mag je langs komen

2 maanden geleden

Ik had met 6 en 8 weken eennmalig rood bloedverlies, eenmaal bij afvegen en tussendoor soms wat bruin verlies. Gisteren de 10 weken echo gehad en alles was goed. Ik zou mij dus niet direct zorgen maken als ik jou was.

2 maanden geleden

Hoi! Ik heb hetzelfde maar heb alleen bruin bloedverlies en geen roze. Had gister middag een klein beetje en toen gisteravond en vanmorgen niet en nu net weer met afvegen.. ben er ook totaal niet gerust op. Ben 6 week en 2 dagen, net de verloskundige gebeld die belt zo terug. Jij al meer nieuws

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Hoi! Ik heb hetzelfde maar heb alleen bruin bloedverlies en geen roze. Had ...
Alles goed bij mij! 😊 roze en bruin verlies kan geen kwaad zei mijn verloskundige. Hoe is het nu bij jou?

2 maanden geleden

Reactie op J2024J

Alles goed bij mij! 😊 roze en bruin verlies kan geen kwaad zei mijn verlos ...
Ah oke. Heb je het nog steeds en hoelang heb je het gehad? Wanneer heb je weer een echo? Verloskundige zegt hetzelfde bij mij maar goed op internet lees je diverse verhalen van; het is niks; of toch een miskraam kan worden. Ik heb het donderdag gehad, vrijdag, zaterdag niet en nu zondag ochtend weer wat.. pfff vind t niks haha