133 Reacties

één maand geleden

Reactie op *lies123

Nu ik weet wat het wordt ben ik gisteren helemaal los gegaan met kopen. Heb ...
Deze heb ik ook, was er helemaal verliefd op!

één maand geleden

Berenpakje van wolfleece en wollen slofjes van Ziloen 🥰

één maand geleden

Reactie op xLisanneJ

Bij de prenatal 😊
Geweldig

één maand geleden

Bij de kringloop gescoord. Zo blij mee! Eikenhouten kast. Er gaan ‘m in een krijtverf grijsgroen / oudgroen schilderen.

één maand geleden

Reactie op iirrssjjee

Die had ik ook gezien ja 🥰. Wilde m graag in 50/56 maar hadden ze helaas n ...
Heb ook maatje groter genomen, dacht dan maar iets ook vast maat groter, 62 is t geloof ik.

één maand geleden

Eerste project voor het kamertje :) familiekastje gepimpt naar n kleurtje, was oud hout helemaal opgeschuurd gewit en erna gelakt.

één maand geleden

Badcape van optidee! Echt een van de beste aankopen ooit ook bij m’n vorige dochter. Ze zijn veel groter dan de gemiddelde capes (1 bij 1 m volgens mij) waardoor mn dochter van 15 maanden er nog steeds volledig in gewikkeld zit. En ze zijn zooo zacht. Ben normaal niet van dat felle roze maar echt zo heerlijk die dingen.

één maand geleden

Reactie op AMol

Dit teddy jasje van de Zeeman!! Ik ben er alleen nig niet iveruut qua maat. ...
Ik zou ze allebei houden! Mijn dochter had toch nog een maand maat 50 aan en zwom in 56 (wel 7 pond bij geboorte). Maar het ligt er natuurlijk aan hoe groot je baby is en hoe hard het groeit

één maand geleden

🥰💙

één maand geleden

Reactie op Diaan1988

Ik zou ze allebei houden! Mijn dochter had toch nog een maand maat 50 aan e ...
Ik kies er indd voor ze beide lekker te houden! En wat niet gedragen wordt, kan altijd weer weg😉

één maand geleden

Wij hebben gisteren een kattenwagen uitgezocht! 😅 Arme beestjes schrikken zich een hoedje als ze straks ineens zien waarom we al die leuke nieuwe dingen nu echt hebben gekocht.

één maand geleden

Reactie op Neintjelief

Wij hebben gisteren een kattenwagen uitgezocht! 😅 Arme beestjes schrikken ...
Hahaha te lief

één maand geleden

Reactie op MamaMama93

🥰💙
Waar heb je deze gehaald?

één maand geleden

Reactie op Iet123

Waar heb je deze gehaald?
Bij de Zeeman☺️

één maand geleden

Reactie op Neintjelief

Wij hebben gisteren een kattenwagen uitgezocht! 😅 Arme beestjes schrikken ...
Hier nog één! 😂

één maand geleden

Geen aanschaf maar wel vandaag de babykamer behangen. Sorry voor het plaatsen maar ben er zo trots en blij mee

één maand geleden

Reactie op Leni93

Geen aanschaf maar wel vandaag de babykamer behangen. Sorry voor het plaats ...
Hier mag je toch ook erg trots en blij mee zijn 😃 het is wel geen meubel maar wel aankleding van je babykamer😘

één maand geleden

Al heel wat kleding in huis van ons zoontje. Maar ook nog even iets nieuws gekocht

één maand geleden

Meer mensen die met de Mega Mazzel dagen heeft besteld bij Prenatal maar hun bestelling nog niet binnen heeft? Ik heb 1 oktober besteld, helaas nog steeds niks ontvangen 🥲. Ze zijn ook altijd zooo slecht bereikbaar

één maand geleden

Zaterdag dit leuke setje gekocht op de we are pregnant beurs