21 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb een oud 1 persoons dekbed opgerold en deze ligt snachts tussen mijn benen, zo kan iets beter liggen zonder gelijk een zwangerschapskussen aan te schaffen

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap wel gelijk zo’n voedingskussen gehaald, helemaal top!

2 maanden geleden

Reactie op xBabyboy23x

Vorige zwangerschap wel gelijk zo’n voedingskussen gehaald, helemaal top!
En daar lig ik nu dus btw weer mee, ook nog geen buik te zien hoor verder😉

2 maanden geleden

Reactie op xBabyboy23x

En daar lig ik nu dus btw weer mee, ook nog geen buik te zien hoor verder😉 ...
Ja werkt het ook als je nog geen 'buik' hebt?

2 maanden geleden

Je kan gewoon een zwangerschapskussen bestellen hoor. Je hebt hem zwz nodig. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap deze ook vanaf 8 weken volgens mij al gebruikt. Ik lig nu ook al niet lekker maar denk dat ik hem snel weer ga pakken

2 maanden geleden

Ik had dit zelf ook, lag uren wakker. Ik ben begonnen met ochtend een pil magnesium en voor het slapen gaan en slaap veel beter. Wellicht dat dat iets is wat je kan proberen?

2 maanden geleden

Pfff ben ook gigantisch aan het draaien en kom maar niet in slaap. Dus een zwangerschapskussen zou kunnen helpen?

2 maanden geleden

Ik wordt nu ‘s nachts wakker wegens een volle blaas, normaal zou ik hier niet voor wakker worden 🫣

2 maanden geleden

Ben ook nog steeds wakker.. is ondertussen al half 4. Mn man moet zo werken en onze zoon komt om 7 uur weer peuterpuberen ♡

2 maanden geleden

Reactie op Chantalvdv

Ja werkt het ook als je nog geen 'buik' hebt?
Voor mij wel iig! Heerlijk

2 maanden geleden

Hier ook veel draaien en uren dat ik echt niet kan slapen. Terwijl ik overdag en vroeg in de avond zoveel dipjes heb dat ik de hele dag weg zo kunnen slapen. Het is even een fase helaas 😬

2 maanden geleden

Pohhh ik ben overdag ook niet vooruit te branden. Ik slaap een paar uurtjes en dan klaarwakker grrr 😭

2 maanden geleden

Reactie op mom to be chantal

Pohhh ik ben overdag ook niet vooruit te branden. Ik slaap een paar uurtjes ...
Same here 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Het is helemaal niet raar om er al één te kopen. Ik slaap nu ook al met mijn zwangerschapskussen. Dan heb je toch meer opties om lekker te gaan liggen. Soms lig ik dus met en soms zonder. En als het voor jou nu toch nog niet werkt, heb je hem alvast voor over een paar maanden 😉

22 dagen geleden

Zijn er mensen die bij het tweede trimester nog steeds slecht slapen? 😩

22 dagen geleden

Reactie op liefsvalerie

Zijn er mensen die bij het tweede trimester nog steeds slecht slapen? 😩
Ja hier ook! De hele week ‘s nachts heel onrustig en midden in de nacht klaar wakker.. vandaag ook geslachtsecho gehad dus twijfelde nog of het misschien daar aaan ligt (qua spanning) maar herken het wel echt!

22 dagen geleden

Reactie op liefsvalerie

Zijn er mensen die bij het tweede trimester nog steeds slecht slapen? 😩
Helaas wel. Midden in de nacht steevast een paar uur wakker. Ik word steeds vermoeider ipv energieker haha

22 dagen geleden

Ja! Elke ochtend om 0500 wakker🙄

22 dagen geleden

Reactie op liefsvalerie

Zijn er mensen die bij het tweede trimester nog steeds slecht slapen? 😩
Yep, nog flink misselijk snachts en daardoor veel wakker. Dan de volgende dag weer misselijke door de vermoeidheid en zo blijf ik lekker bezig 🥴

22 dagen geleden

Reactie op liefsvalerie

Zijn er mensen die bij het tweede trimester nog steeds slecht slapen? 😩
Ja bizar! Deze nacht heb ik nog helemaal niet geslapen.. Ik kom gewoon niet in slaap. Wat is dit verschrikkelijk zeg!