10 Reacties

één maand geleden

Je kan zeker testen! Ik heb een miskraam in december gehad en helaas weer 27 mei en dat was ook met 5 weken en nu dus gelijk zwanger. Inmiddels nu 12 weken en alles is gezond!

één maand geleden

Hoi! Ik heb 13 juni ook een vroege miskraam gehad. Drie weken en 2 dagen later had ik opnieuw een positieve test en ik ben nu ruim 10 weken zwanger 😊. Ik zou persoonlijk wel testen, anders blijf je in onzekerheid zitten

één maand geleden

Ik snap je helemaal! Ik heb een beetje hetzelfde verhaal alleen twee maanden eerder. Ik had 1 juni een miskraam, 15 juni eisprong. En testte 27 juni met een vroege test positief! Morgen ben ik 12 weken zwanger :)

één maand geleden

Je kan zeker een eisprong al hebben hoor. Ik heb 3 miskramen gehad en mij is elke keer vertelt dat de bloeding t zelfde telt als een menstruatie. Dimus vanuit daar tel je verder

één maand geleden

Hoi! Allereerst veel sterkte. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven. Ik heb begin mei een miskraam gehad, vlak na 5 weken. Mijn cyclus herpakte zich meteen weer goed en ook ik had m’n piek meg ovulatietesten op nagenoeg dezelfde cyclusdag als normaal. Ook meteen er weer voor gegaan eind mei, alleen toch had ik toen na de eisprong meteen al het gevoel dat het niet raak zijn zijn. Ik weet niet waarom, ik bloedde erg na de seks en ik werd ook wat vroeger ongesteld dan eerder. Deze eerste menstruatie na de miskraam was ook heviger dan normaal. Leek alsof er toch nog wat uit moest of zo.. Toen weer doorgegaan, ovulatietesten, weer piek gevonden zoals normaal in juni. En toen had ik begin juli een positieve test! Intussen 11 weken zwanger.

één maand geleden

Reactie op LilianStuut

Je kan zeker testen! Ik heb een miskraam in december gehad en helaas weer 2 ...
Ah wat fijn om te horen dat je 12 weken gezond zwanger ben. Geeft me hoop deze verhalen hier te lezen

één maand geleden

Reactie op FabjeN

Hoi! Ik heb 13 juni ook een vroege miskraam gehad. Drie weken en 2 dagen la ...
Ik denk inderdaad dat ik toch ga testen op me nod! Thanks

één maand geleden

Reactie op maike1708

Ik snap je helemaal! Ik heb een beetje hetzelfde verhaal alleen twee maande ...
Ik ga hoop proberen te houden, baal er ook echt van dat ik mijn eeuwige optimisme ben verloren sinds de miskraam :(

één maand geleden

Reactie op Macy92

Hoi! Allereerst veel sterkte. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen gev ...
Dankjewel voor het delen van dit verhaal! En super om te lezen dat je zwanger bent

één maand geleden

Na het verwijderen van mijn spiraal raakte ik binnen 2 maand in verwachting. Ik had mn eisprong direct weer. De zwangerschap werd een vroege miskraam maar ik was nog vol goede hoop en een maand na de miskraam ovuleerde ik alweer. Vervolgens heb ik elke maand steeds ruim voor nod gestest en 5 maanden lang negatief. Dat voelde als een eeuwigheid en ik werd er zeker niet vrolijker van. Na 5 maand gelukkig weer een positieve test en nu ruim 10w zwanger. Mijn tip is om niet te (vroeg te) testen maar de ervaring heeft geleerd dat de nieuwsgierigheid het bij mij toch wint van het geduld. En dat geduld raakte echt wel op. Als je mindful kan blijven, ga daar dan vooral voor! Ik hoop voor je op een spoedige zwangerschap 🍀