15 Reacties

4 dagen geleden

Hei! Ik heb bij mijn vorige kindje die van Wetoo gekocht! Ook een heel stevig kussen, wij hebben deze beneden en boven een ‘zacht’ kussen. Eigenlijk vind ik beide heel fijn en weet ik niet of ik nogmaals zoveel geld zou uitgeven voor een stevig kussen. Inprincipe hoef je geen hoes te doen om het kussen van WeToo maar in het begin en nu in de winter gebruik ik toch een hoes omdat ik het erg koud vind aanvoelen.

4 dagen geleden

Je kan er altijd een hydrofiele luier bovenop leggen. Dit kreeg ik ook als tip voor een normaal aankleedkussen van mijn moeder die al jaren in de kinderopvang werkt. Het idee erachter is dat je meestal toch best wel veel hydrofiele doeken hebt

4 dagen geleden

Reactie op pluisje2828

Hei! Ik heb bij mijn vorige kindje die van Wetoo gekocht! Ook een heel stev ...
Oke super, dat is deze?

4 dagen geleden

Reactie op Sierra-ashley

Je kan er altijd een hydrofiele luier bovenop leggen. Dit kreeg ik ook als ...
Ja daar dacht ik ook aan, maar ik werk in de kraam en dat schuift op de een of andere manier heel erg op dit materiaal.

4 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Ja daar dacht ik ook aan, maar ik werk in de kraam en dat schuift op de een ...
Op een hard aankleedkussen.

4 dagen geleden

Die van Leander is echt top, dat scheelt weer wassen omdat je geen hoezen hoeft, je kan er voor de sier een leuke hydrofiele luier op leggen! 😊

4 dagen geleden

Wij hebben vanaf de eerste kind al een Bébé-Jou aankleedkussen. Stevig en ook hoezen voor te krijgen.

4 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Ja daar dacht ik ook aan, maar ik werk in de kraam en dat schuift op de een ...
Ohja dat is wat minder handig idd

4 dagen geleden

Hi! Ik vond die van Leander ook interessant maar ik ben afgehaakt omdat het gegeoten pur is. Geen idee of dat schadelijk is maar vond dat niet zo'n prettig idee..

4 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Oke super, dat is deze?
Ja klopt inderdaad!

4 dagen geleden

Wij hebben een leander. Heel erg blij mee, praktisch qua schoonmaak en ziet er mooi uit. Ik leg er nu wel weer een dekentje op want ik vind het anders te koud tijdens verschonen

3 dagen geleden

Reactie op pluisje2828

Ja klopt inderdaad!
Ik heb hem meteen even bekeken bij babypark, haha. En vergeleken. Blijft deze ook netjes schoon, ik lees bij reviews dat de hoes snel vies kan worden. Hij ziet er heel fijn uit in ieder geval, deze heeft wel mijn voorkeur als ik het zo bekijk.

3 dagen geleden

Wij zijn heel blij met de leander. Makkelijk schoon te maken, ligt lekker stevig. Onze dochter plaste altijd zodra de luier uit was en bleef maar hoezen voor de mat kopen én wassen. Ideaal ook dat na het afdrogen na een bad je de kussen zo afdroogt. Vind het geld meer dan waard! Vind overigens dit kussen niet perse kouder dan een zacht kussen. Een dun hoesje houdt ook niet veel kou tegen. Eventueel een groot hydrofiel erop leggen die je eromheen slaat het kussen opzet. Zakt het ook niet.

3 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Ik heb hem meteen even bekeken bij babypark, haha. En vergeleken. Blijft de ...
Mijne gebruik ik sinds november vorig jaar en ziet er nog als nieuw uit! Heb wel af en toe een hoes erom gehad dus weet niet of dat verschilt maakt. Ik heb de roze kleur, wellicht is deze kleur minder snel vies dan die beige. Maar heb er in elk geval geen last van. Je hebt van dat merk dus ook een badje en luieremmer en het is wel heel leuk dat je dan een set hebt die goed bij elkaar past. Disclaimer wij hebben de luieremmer bijna niet gebruikt 😂🥲.

3 dagen geleden

Ik heb een leander van marktplaats weten af te halen voor een leuk prijsje! Is ideaal qua schoonmaak etc.