3 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar lees en hoor van iedereen dat het juist vaak aan 1 kant zit. Dus probeer je niet al teveel zorgen te maken! En als het echt niet lukt om het los te laten kun je altijd nog met 7 weken een vroege echo laten doen, dan weet je zeker dat alles goed zit

3 maanden geleden

Ik heb een bbz gehad. Je krijgt bloedverlies dan. Je voelt je niet lekker. Pijn tussen schouderbladen. Steeds t gevoel dat je moet poepen maar er komt niks. Opgeblazen buik. Bij mij zat er bij week 5+3 ongeveer halve liter bloed in mijn buik. Buik was zo dik alsof ik 16 weken zwanger was. Mocht je t niet vertrouwen kun je altijd je verloskumdige vragen. Maar meestal krijg je toch eerst een vage klacht. Bij mij werd t ook zwart voor mun ogen soms

3 maanden geleden

Ik heb precies twee jaar geleden een bbz gehad en mijn klachten begonnen met enorme buikpijn en bloedverlies. De buikpijn trok door naar mijn benen en was echt intens. Ik ben nu weer zwanger en had erge steken in mijn buik. Gelijk paniek natuurlijk dus onder controle van ziekenhuis. Bloedgeprikt en een echo gemaakt hierop was te zien dat het in ieder geval geen bbz is en het gewoon in mijn baarmoeder is. Mijn advies is; als het je gerust gaat stellen, bel gewoon en wie weet kan je sneller komen voor een echo. Volg je hart 💕