13 Reacties

3 maanden geleden

Krampjes zijn heel normaal heb ik ook! En heel herkenbaar ik kan zeggen dat gaat over maar dat gaat het niet bij mn vorige zwangerschap was ik pas gerust dat ze geboren was! Nu ben ik weer zwanger en weer een lichte angst wel minder maar het blijft

3 maanden geleden

Reactie op mell1994

Krampjes zijn heel normaal heb ik ook! En heel herkenbaar ik kan zeggen dat ...
Fijn om te horen dat de krampjes normaal zijn! De vorige keer had ik wel last van mijn banden maar dat voelde echt als een soort oprekken en nu dus echt kleine steekjes. Dankjewel voor je reactie❤️

3 maanden geleden

Ik heb ook meerdere miskramen gehad en een bbz. Bij de goeie zwangerschap van mijn zoontje heb ik helemaal nergens last van gehad. Nu ben ik weer zwanger 7 weekjes en voel me super slecht. Echt elke zwangerschap is anders. En bij mijn zoontje dus helemaal niks gevoeld en alles goed

3 maanden geleden

Ik heb ook meerdere miskramen gehad en een bbz. Bij de goeie zwangerschap v ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bizar dat elke zwangerschap zo anders is eigenlijk.. dankjewel voor je reactie ❤️🍀

3 maanden geleden

Ik heb ook meerdere miskramen gehad en 1 goede zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger en ik heb ook hetzelfde gevoel. Alleen kan je helaas niks anders dan afwachten op de echo's 🙏🏽🍀 en hopen dat alles goed maar wel rekening houden met (helaas) dat het mis kan gaan.... wens je alle sterkte en geluk toe!

3 maanden geleden

Momenteel zwanger van de 2e En inderdaad veel minder symptomen in het eerste trimester vergeleken met mijn eerste zwangerschap

3 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Ik heb ook meerdere miskramen gehad en 1 goede zwangerschap. Nu ben ik weer ...
Dankjewel voor je reactie!❤️ ik wil jou ook heel veel geluk wensen in deze zwangerschap!🍀

3 maanden geleden

Reactie op xn.

Momenteel zwanger van de 2e En inderdaad veel minder symptomen in het eerst ...
Fijn om te horen dat het dus bij meerdere vrouwen voor komt❤️ ik wens je een hele fijne zwangerschap!🍀

3 maanden geleden

Reactie op janey97

Fijn om te horen dat het dus bij meerdere vrouwen voor komt❤️ ik wens je ee ...
Grappig he dit is mijn 3e en ik ben echt elke keer misselijk

3 maanden geleden

Reactie op mell1994

Grappig he dit is mijn 3e en ik ben echt elke keer misselijk
Misselijkheid had ik pas met 8 weken de vorige keer en maar 1 dag ook. Ik kon de hele dag geen eten zien😅 alleen zure snoepjes haha😂

3 maanden geleden

Reactie op janey97

Misselijkheid had ik pas met 8 weken de vorige keer en maar 1 dag ook. Ik k ...
Oh wat fijn zeg ik heb dat dus elke keer direct ik weet ook gelijk dat ik zwanger ben. Die test is mn bevestiging 🤣 nu ook weer 6 dagen voor nod! Bij de eerste hele zwangerschap overgegeven, bij de 2e eerste 3 maanden, maar dat maakte plaats voor inmense bekkenpijn😂 dus ben benieuwd hoe lang het deze zwangerschap gaat duren!

3 maanden geleden

Ik heb twee jaar geleden twee miskramen achter elkaar gehad en toen zwanger van mijn dochter (15 maanden). Alles was 3x anders! Nu ben ik zelf ook heel pril zwanger weer en nergens last van. Je weet dat het allemaal kan maar door eerder ga je toch malen. Dikke knuffel iig en hopelijk niet teveel stress!

3 maanden geleden

Reactie op Sherylll90

Ik heb twee jaar geleden twee miskramen achter elkaar gehad en toen zwanger ...
Het stelt me al een heel stuk gerust dat iedereen inderdaad aangeeft dat het elke keer anders is. Wat een goed nieuws dat je opnieuw zwanger bent! De onzekerheid zal altijd aanwezig zijn denk ik. Geniet van je zwangerschap en veel geluk gewenst🍀❤️