9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, hier hetzelfde hoor! Dacht dat het wat langer zou duren maar helaas.. 😂

2 maanden geleden

Reactie op JoscaMB

Hoi, hier hetzelfde hoor! Dacht dat het wat langer zou duren maar helaas.. ...
Heel heftig! Lijken wel verdubbeld 😆

2 maanden geleden

Hier ook! Ze doen echt pijn en soms ook echt steken. Af en toe branden m'n tepels er bijna vanaf haha en zijn echt opgezet. Maar borsten voelen vele malen groter dan ze daadwerkelijk zijn.

2 maanden geleden

Ik heb dat ook al vanaf 3 weken. Daardoor wist ik zeker dat ik zwanger was. Ik had het bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook! 🤣

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Heeft iemand toevallig ook tips om de pijn wat te verlichten ?

2 maanden geleden

Reactie op Juul12366

Hier hetzelfde. Heeft iemand toevallig ook tips om de pijn wat te verlichte ...
Hier voornamelijk last van pijnlijke tepels en sinds vandaag ook echt last van mn borsten. Kreeg als tip mee om een maandverband je te vullen met water, in de vriezer te leggen en eenmaal bevroren kan je deze in je bh stoppen. De koeling vind ik zelf heel fijn werken

2 maanden geleden

Hier ook. Voor mijn gevoel indd verdubbeld al. En sinds zaterdag de hele tijd stijve pijnlijke tepels.

2 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Hier voornamelijk last van pijnlijke tepels en sinds vandaag ook echt last ...
Ow wat een goeie tip. Morgen gelijk proberen. Dank je

2 maanden geleden

Hier ook! Al voor m’n NOD waardoor ik eigenlijk al wist dat ik zwanger was. Ze voelen zooo zwaar en vol. En als er iets tegenaan stoot (onze peuter 😉) verga ik van de pijn. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit dus nooit gehad, het lijkt nu alsof mn borsten al weten wat ze straks moeten doen. Ik heb vorige keer lang borstvoeding gegeven en er komt nu zelfs met 9 weken al wat melk uit 🤯