16 Reacties

één maand geleden

Wat een mooi initiatief! Het was mij opgevallen dat er maar weinig papa's in wording actief zijn. Alsof zij niet heel betrokken zijn terwijl ik naar mijn idee juist wel betrokken ben bij mijn vrouw

één maand geleden

Mijn partner, die voor het eerste papa gaat worden, is erg geïnteresseerd en zorgelijk om onze zwangerschap! Thuis neemt hij taken over wat ik niet mag of kan.. ondanks dat ik weinig zwangerschapsklachten heb, let hij goed op mij, komt ook doordat ik nog weleens mijn grens moet leren kennen 😅 Ontzettend dankbaar met zo'n betrokken aanstaande vader ❤️ Naast mijn man, is hij op het werk ook nog eens mijn leidinggevende, dus zowel thuis als op het werk helpt hij me bij mijn grenzen 🤗 Ik ben namelijk iemand die veel kan en doet, en dan is dingen uit handen geven soms best lastig, n dan is het fijn dat hij snel genoeg merkt als het niet gaat en me dan laat rusten 🙂

één maand geleden

Ik hoop dat mijn partner zich meer gaat inzetten. Het lijkt alsof hij denkt dat ik het niet zwaar heb. Het is het zelfde als voor mijn zwangerschap. Ik heb namelijk geen heftige symptomen symptomen (behalve vermoeidheid).

één maand geleden

Reactie op Ramona_32

Ik hoop dat mijn partner zich meer gaat inzetten. Het lijkt alsof hij denkt ...
Hier ook enkel last van vermoeidheid, verder niks.. hopen dat je partner zich nog in gaat zetten.. Mijn man zegt altijd, we zijn samen zwanger, dus ik help als het nodig is

één maand geleden

Mijn man . Heeft al 2 banen ik een HG Zwangerschap en.nog een.peuter rond rennen ik mag niet klagen ... hij neemt rustig alles over

één maand geleden

Hier ook erg trots op m’n partner! We zijn zwanger van onze eerste. Hij is druk bezig met zich verdiepen in kinderwagens, maxi cosi’s en we gaan zaterdag voor de 2e keer kijken bij een winkel voor een kinderwagen. Ook andere spullen en gadgets is die flink aan het uitzoeken. Doet mij zo glimlachen wanneer hij weer een filmpje kijkt hoe de kinderwagen in elkaar word geklapt 😂

één maand geleden

Reactie op Ramona_32

Ik hoop dat mijn partner zich meer gaat inzetten. Het lijkt alsof hij denkt ...
Deze is voor mij wel herkenbaar. Zelf ook niet echt extreme klachten.. zelfs mn stemmingswisselingen zijn er amper.. Hij is wel lief, en als ik wel even een huilbui heb dan accepteert ie dat makkelijker. Maar verdiept zich verder nog totaal niet in de zwangerschap (want we hebben nog alle tijd.. 🙄) Ook in het huishouden doe ik nog steeds even veel, en word er pas wat overgenomen als ik het vraag en dat doe ik niet snel dus ben kapot elke dag naast mn fulltime baan.. Maargoed, wie weet veranderd het nog..

één maand geleden

Leuk topic!♡ Mijn man is al vader van 16 en 18 jarige, hij doet soms stoer en spreekt ervaringen uit maar ondertussen straalt hij van oor tot oor, bij de verloskundige of als we het hebben over als het er eenmaal is. En hij doet boodschapjes net wat werder als ie merkt dat ik te moe ben of misselijk, kookt en haalt m'n medicijnen op. Laatst maakte me dat aan het huilen van blijdschap.

één maand geleden

Hier een papa die nu bij de tweede vanaf het begin al helemaal snapt wat er te gebeuren staat. Bij de eerste was hij lang onwennig en wou bijv, niet tegen de buik kletsen. Nu begon dit met 5 weken al 🤭 Alsof hij de vorige zwangerschap het ei nog moest leggen. Stiekem echt genieten om die transformatie van de afgelopen jaren te zien

één maand geleden

Mijn man beseft het nog niet echt dus alles is net als voorheen. En dat is prima, want ik heb nagenoeg geen klachten. Hij vroeg zelfs of het wel gepast was als hij mee naar de eerste echo zou gaan, want hij had gelezen dat deze inwendig zou zijn. Anderzijds is hij naar de kringloop gegaan en kwam hij thuis met het ‘oei, ik groei!’ boek. Deze is hij al aan het lezen. 🥰

één maand geleden

Reactie op Schmett

Mijn man beseft het nog niet echt dus alles is net als voorheen. En dat is ...
Haha als hij zich afvraagt of aanwezig zijn bij een inwendige echo al gepast is, dat is nog niks vergeleken bij een bevalling 😅 maar wel heel lief ook ☺️

één maand geleden

Reactie op Hel1J

Haha als hij zich afvraagt of aanwezig zijn bij een inwendige echo al gepas ...
Haha precies. Hij heeft de baby daar ook zelf ingebracht. Hij wil dan wel de baby aan gaan pakken tijdens de bevalling.

één maand geleden

Reactie op Schmett

Mijn man beseft het nog niet echt dus alles is net als voorheen. En dat is ...
Hahaha en hoe is de baby in jouw buik gekomen ;-)

één maand geleden

Wij hebben een hele spannende tijd achter de rug, omdat we bij de 7 weken echo alleen een leeg vruchtzakje zagen en geen vruchtje. Ik ging van een miskraam uit, maar mijn man bleef positief en gaf elke dag kusjes aan Chia (werknaam) op mijn buik. Ook vertelde hij vaak dat Chia weer telepatisch contact met hem had gelegd en wat hij/zij allemaal liet weten. Ik had wat positieve verhalen opgeslagen en die moest ik 3x per dag van hem lezen als ik me verdrietig voelde. En bij de echo 3 weken later… was daar inderdaad een kindje van 10 weken te zien! 😍😍 Door zijn positiviteit durfde ik soms voorzichtig in een goede afloop te gaan geloven (ging van 5 naar 30 procent) en heb ik in de tussentijd een stuk prettiger tijd gehad❤️

één maand geleden

Oh en hij heeft nu ook deze app gedownload, zodat hij ook de ontwikkeling van de baby kan volgen🥰

één maand geleden

Hier eigenlijk precies hetzelfde als bij jou! Onze superpapa neemt ook alle huishoudelijke taken over en grotendeels de zorg van onze dreumes 🩷 we boffen enorm!