32 Reacties

2 maanden geleden

Jaa deze slik II ook en dan 1 voor het slapen gaan . Ik vond ze heel fijn misselijkheid is bijna helemaal weg

2 maanden geleden

Heey bij mij ook misselijkheid bijna helemaal weg, ik neem er 1 in de ochtend

2 maanden geleden

Reactie op Denise2000

Jaa deze slik II ook en dan 1 voor het slapen gaan . Ik vond ze heel fijn m ...
Neem je er dan 1 per dag? Of kan ik er nu ook eentje nemen en vanavond weer (na 8 uur zoals bijsluiter) 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Janehof

Neem je er dan 1 per dag? Of kan ik er nu ook eentje nemen en vanavond weer ...
Ik neem er maar 1 dat is wat ze mij hadden verteld bij de apotheek

2 maanden geleden

Ik heb deze ook! Eerst via de huisarts van de apotheek maar haal ze nu gewoon bij de drogist. Mijn startdosis was 1 per dag (voor het slapen). Deed wonderen voor de nacht maar vanaf de middag weer mega beroerd. Ik heb toen met de apotheek gebeld. Zij gaven aan dat je als zwangeren er 2 per dag mag en dat er dan 12 uur tussen moet zitten. Dat doe ik nu al een paar weken en dan is het stukken beter uit te houden! Niet weg helaas maar wel veel minder.

2 maanden geleden

Ik heb deze ook. Pak er voor het slapen 1 en rond 12 's middags nog een. Ik merk wel dat ik 's middags optijd moet "bijpakken" want anders begin ik weer opnieuw over te geven

2 maanden geleden

Ik kreeg ook deze tip van de verloskundige. Maar zag op internet erbij staan dat het niet mag in de zwangerschap.. dus daar wil ik nog even achteraan

2 maanden geleden

Reactie op Blijmom2022

Ik kreeg ook deze tip van de verloskundige. Maar zag op internet erbij staa ...
In de bijsluiter hiervan staat dat het mag als je zwanger bent!

2 maanden geleden

Ik gebruik deze ook. Slik er 2 per dag, 1 in de ochtend en 1 in de namiddag. De misselijkheid komt er bij mij vaak helaas gewoon doorheen🥲 maar ik hoef in ieder geval niet echt over te geven. Heb bij mijn eerste uiteindelijk emasafene gekregen tegen de misselijkheid. Ik heb wel het idee dat het sinds deze week een beetje aan het afnemen is

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ik gebruik deze ook. Slik er 2 per dag, 1 in de ochtend en 1 in de namiddag ...
Ik heb ze trouwens ook gewoon bij de kruidvat gekocht. Mag gewoon volgens de verloskundige. Had dit voor de zekerheid nagevraagd voor ik eraan begon.

2 maanden geleden

Ik slik dit nu sinds woensdag. 1x voor het slapen en 1x overdag. Zijn er meerdere die hierdoor zo duf als een konijn van worden? Ik was al behoorlijk moe, maar voor mijn gevoel kan ik nu gerust 16/17 uur op een dag slapen

2 maanden geleden

Ik had deze ook gekregen van de huisarts maar kon mn ogen niet meer open houden na het innemen ervan. Met een dochtertje van 3,5 die hier nog vrolijk rondloopt leek me dat niet zo handig 😊

2 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Ik slik dit nu sinds woensdag. 1x voor het slapen en 1x overdag. Zijn er me ...
Ja, ik ook hoor! Hoe langer je ze inneemt, hoe minder dat wordt. In het begin was ik echt mega suffig en moe maar na een tijdje wennen heb ik dat helemaal niet meer.

2 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Ja, ik ook hoor! Hoe langer je ze inneemt, hoe minder dat wordt. In het beg ...
Vind het behoorlijk heftig hoe erg, ben gewoon niet in staat om te werken. In overleg met m'n leidinggevende mag ik nu thuis werken en tussendoor dutjes doen als ik het nodig heb. Eindstand is dat ik tot 13.00 door heb geslapen en nu weer doodmoe ben😅

2 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Vind het behoorlijk heftig hoe erg, ben gewoon niet in staat om te werken. ...
Je hebt recht op 1/8e extra pauze per werkdag. Ben je daarmee bekend? https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbeidsomstandigheden/vraag-en-antwoord/rechten-op-aangepast-werk-aangepaste-werktijden-en-verlof-tijdens-en-na-mijn-zwangerschap#:~:text=Tijdens%20uw%20zwangerschap%20en%20tot,van%20uw%20dagelijkse%20werktijd)%3B

2 maanden geleden

Ik neem ook Suprimal in tablet vorm, alleen wel 2 keer daags. In de ochtend en de avond voor het slapen gaan, voor mij helpt het om niet overal misselijk van te worden. Zeker als het om geuren gaat kan het mij goed helpen, anders loop ik overal over te kokhalzen. Nu kan ik grotendeels weer functioneren. Je gaf aan dat je eigenlijk de zetpil variant zou hebben, is dat vanwege dat je weinig binnenhoudt? Wel erg vervelend voor je dat je de vervangende huisarts niet kan bereiken, misschien kun je in het weekend via de huisartsenpost het wel voor elkaar krijgen.

2 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Vind het behoorlijk heftig hoe erg, ben gewoon niet in staat om te werken. ...
Ja is ook zeker wel hoor! Toen ik begon met slikken was ik mega uitgeput omdat ik al weken amper sliep dus ik was eigenlijk alleen maar blij dat ze als een soort slaappil functioneerden 😂 ik heb de afgelopen weken met suprimal beter geslapen dan de afgelopen 4 jaar. Ik was er overdag wel duf van maar in het geheel dus fitter 😅

2 maanden geleden

Ik gebruik ze ook, 1 ‘s ochtends en 1 ‘s avonds. Het helpt een klein beetje!

2 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Ja is ook zeker wel hoor! Toen ik begon met slikken was ik mega uitgeput om ...
Ohh dan is het voor jou helemaal een win win. Bij mij scheelt het wel echt een hele hoop qua misselijkheid en braken, dus hopelijk raak ik ook snel gewend aan het slaperige gevoel 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op Daphne5991

Je hebt recht op 1/8e extra pauze per werkdag. Ben je daarmee bekend? htt ...
Ja daar ben ik mee bekend! Mijn werk is gelukkig heel coulant hierin, merkte ik in april al met de miskraam maar nu ook. Zolang ik nog zo moe ben mag ik thuiswerken en gewoon slapen wanneer ik het nodig heb, hoef dus niet verplicht 9 uur te werken op een dag maar mag wel gewoon 9 uur "schrijven".