20 Reacties

2 maanden geleden

Hier vandaag ook eerste echo gehad. Van 8 weken terug gezet naar 6.5. Met elf weken krijg ik nieuwe meting maar ze zei dat alles er goed uit zag en we zagen een mooi kloppend hartje

2 maanden geleden

Ah dat fijn! Bij ons waren ze wat terug houdend en minder positief… was jou vruchtzak ook groter dan 6,5 week?

2 maanden geleden

Ze hebben het gewoon samen gemeten. Niks aparts over t vruchtzakje ofzo. Alleen dat ik ipv 8 weken 6.5 gemeten ben

2 maanden geleden

Hoe regelmatig is je cyclus? Ik heb dit in december meegemaakt en mijn cyclus was elke maand precies 28 dagen. Ook 2 weken afwijking. Dus ik had al het gevoel dat het niet kon. Bij mij was het helaas niet goed… En was het gestopt met groeien… ik ga voor je duimen! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hoe regelmatig is je cyclus? Ik heb dit in december meegemaakt en mijn cycl ...
Jaa best regelmatig, 28/30 dagen. Hoe was het verder bij jou gegaan? Was het snel gestopt met groeien?

2 maanden geleden

Ik had een echo en baby was 6.4 en vruchtzak 8.2. Verloskundige zei dat het er perfect uitzag. Vruchtzak is altijd groter, dan de baby

2 maanden geleden

Jaa klopt maar blijkbaar zijn mijn vlk dat de grote past bij een baby van 8 weken en niet van 6 weken

2 maanden geleden

Reactie op CFM5

Jaa klopt maar blijkbaar zijn mijn vlk dat de grote past bij een baby van 8 ...
Nu ga ik me ook zorgen maken😱🙈

2 maanden geleden

Waarom zou je je zorgen maken? Gerekend volgens je eisprong, en niet je menstruatiedag, klopt het toch?

2 maanden geleden

Het is echt millimeter werk de eerste weken. Misschien heeft ze toch net een beetje mis gemeten. Ik ga duimen dat je toch gewoon wat minder ver zwanger was🤞

2 maanden geleden

Hier ook ~2 weken teruggezet na eerst echo (Van 9 naar 7 weken). Mijn arts vond het heel normaal aangezien mijn cyclus meestal wat langer is dan 28 dagen. Ze had verder niks gezegd over vruchtzakje.

2 maanden geleden

Maar vonden ze de baby niet aan de kleine kant?

2 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hoe regelmatig is je cyclus? Ik heb dit in december meegemaakt en mijn cycl ...
Bij mij het zelfde verhaal afgelopen februari 😪

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu? Ik ben ook 2 weken terug gezet 😪 heb er geen goed gevoel bij.

2 maanden geleden

Echo had ik een week later, dus afgelopen woensdag, en gelukkig was het kindje goed gegroeid. Het blijft een gek verhaal.aankomende vrijdag weer een nieuwe echo en dan al bijna 9 weken

2 maanden geleden

Reactie op CFM5

Echo had ik een week later, dus afgelopen woensdag, en gelukkig was het kin ...
Oh wat fijn❤️ heb je een normale cyclus of schommelt die ?

2 maanden geleden

Ik heb voor mijn andere zwangerschap een hele lastige cyclus gehad die schommelde enorm. Deze was redelijk op tijd, maarja daar is soms ook geen peil op te trekken.

2 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Oh wat fijn❤️ heb je een normale cyclus of schommelt die ?
Wanneer heb jij jou eerste echo? Ben zo benieuwd!

2 maanden geleden

Gisteren naar de vk geweest voor onze eerste echo. Volgens laatste menstruatie hoor ik nu 8 weken te zijn maar volgens mijn eisprong 5 weken en 6 dagen dat kwam ook overeen met de echo daar was ik ook 6 weken en 5 dagen. De vk zegt 90% kans op missed abortion … maandag nieuwe echo en hopen dat het is gegroeid anders foute boel ..

2 maanden geleden

5 weken en 6 dagen bedoel ik