7 Reacties

2 maanden geleden

Ja ik heb hier af en toe last van in bed. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Dit heet ook wel Carpaal tunnelsyndroom. Je kan van die strakke fietshandschoetjes aandoen. Dat verlicht een beetje.

2 maanden geleden

Hi, heb je je bloeddruk laten meten?

2 maanden geleden

Zoiets had ik gisteren ook. Ik was aan het eten en drinken en opeens kreeg ik wat hartkloppingen en een opgefokt gevoel. Me benen trilde en in mijn armen en handen tintelingen. Mijn suiker heb ik kunnen testen door een priksetje van mijn vorige zwangerschap en me suiker was goed. Ik ben toen maar even gaan slapen en toen ging het wel iets beter maar de huisarts rade mij wel aan goed naar mijn lichaam te luisteren. Meer drinken en vooral slapen wanneer je dat nodig hebt. Maarja wat het nu werkelijk was. Geen idee. Misschien dat je ook meer rust moet pakken?

2 maanden geleden

Reactie op Amaniem

Hi, heb je je bloeddruk laten meten?
Nee ik zal dat vanavond is doen !

2 maanden geleden

Tintelingen in armen én benen kan duiden op een (misschien onbewuste) hyperventilatie. Misschien is je ademhaling veranderd ten opzichte van voor de zwangerschap? Ademhalingsoefeningen is een oplossing.

2 maanden geleden

Ik heb hier ook last van als ik in bed lig. Vermoed dat mijn bloeddruk laag is nu mijn lichaam zich aanpast op twee baby's. Ik ga het wel melden bij de volgende echo maar voelt niet hinderlijk genoeg om meer te zijn dan een kwaaltje. Ik ben nu 7+3. Als iemand tips heeft om het te verminderen hoor ik het graag!

2 maanden geleden

Ik had gelezen dat het tijdens de zwangerschap normaal is doordat we vocht vasthouden en die vocht drukt dat op je zenuwen. Polskousen zouden daarbij kunnen helpen tijdens het slapen