8 Reacties

één maand geleden

Steunkousen zijn wel handig om aan te doen tijdens je vlucht!

één maand geleden

Een legging die comfortabel zit is ook een goede! En iets van een kussen, trui meenemen en zo'n oogmasker.

één maand geleden

Ik zou zeker wel een zwangerschapsverklaring regelen. Ook al zul je hem niet nodig hebben; zul je niet zien dat je op het vliegveld staat en dat je niet mee mag omdat je de verklaring niet hebt.

één maand geleden

Ik heb vorige week 3 vluchten gedaan, 24 uur reizen. Was toen 12.5 week. Niet echt iets anders gedaan dan normaal eigenlijk: oordoppen, kauwgom, trui met capuchon, oogmasker op en gaan :)

één maand geleden

Ik heb ook gevlogen met 13 weken en heb niks anders gedaan dan normaal. Was wel een vlucht van 3.5 uur. Denk dat je lekker iets comfortabels aan moet doen zoals je wellicht altijd al doet ☺️ ik had geen zwangerschaps verklaring of iets.

één maand geleden

Regelmatig even lopen en strek / beweeg oefeningen doen doet wonderen! Achterin is daar vaak een fijne plek voor of vlak bij de nooduitgang. Zeker niet te lang blijven zitten en veel water drinken 🙂 gaaf hoor NYC! Alvast heel veel plezier!

één maand geleden

Ik heb altijd al een beetje last van wagenziekte maar sinds de zwangerschap is het echt dramatisch. Ik weet niet of jij er gevoelig voor bent maar ik zou anders daar iets voor/tegen meenemen

één maand geleden

Ik ben met 18 weken in m’n vorige zwangerschap naar zuid Afrika gevlogen en dat ging heel goed! Regelmatig even bewegen en zorg dat je goed drinkt ondanks dat je daardoor vaak naar het toilet moet