18 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij begon de vorige zwangerschap met extreem zware, zere borsten. Nu heb ik ook gevoelige borsten maar verder niet. Misselijkheid begon bij mij met 6 weken (ben nu 5 weken dus dat is afwachten). Vermoeidheid heb ik nu wel meer dan toen maar heb ook een dreumes rondlopen van 16 maanden.

3 maanden geleden

Vorige zwangerschap doodziek geweest en allemaal kwaaltjes en nu soms even misselijk en dan.spurimal erin op advies van huisarts , en nergens last van enige waar ik meer last van heb is mijn buik

3 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

Bij mij begon de vorige zwangerschap met extreem zware, zere borsten. Nu he ...
Gek he! Bij mij zijn ze iets minder gevoelig. Ik heb 10 maanden borstvoeding gegeven, misschien ook om die reden. Mooi dat je het nog steeds doet 🥰

3 maanden geleden

Vorige zwangerschap doodziek geweest en allemaal kwaaltjes en nu soms even ...
Oh wat fijn dat je tot nu toe een fijnere zwangerschap hebt. Moest jij ook zoveel spugen de vorige keer? Hoever ben je?

3 maanden geleden

Oh wat fijn dat je tot nu toe een fijnere zwangerschap hebt. Moest jij ook ...
Vorige keer was ik van week 7 tot week 24 ziek , dit kwam ook omdat ik van bepaalde medicatie af moest voor de kleine , ben nu bijna 8 weken en enige waar ik last van heb is vocht vast houden en dood moe en last van bekken , maandag toch maar op werk vertellen ivb met kan.nog ziek worden en bekken werk in de zorg

3 maanden geleden

Toen ik zwanger was van mn dochter had ik van alles en nog wat.. misselijkheid, moe, opgezwollen neus. Nu deze zwangerschap ik merk weinig alleen pijnlijke tepels tijdens het voeden van mn dochter, erg vermoeid, rugpijn en dat was het ook wel tot nu toe

3 maanden geleden

Vorige zwangerschap heel misselijk en spugen een dag voordat ik ongesteld moest worden en heel moe, paar dagen later pijnlijke borsten. Spugen heb ik 12 weken lang gedaan. Vanaf 16 weken bekkeninstabiliteit en de ziektewet in beland. Nu heb ik nog nergens last van. Maar misschien is het ook wel zo dat mijn lichaam nog aan zwanger zijn gewend is ofzo? Want onze dochter is 31-03-2024 geboren.

3 maanden geleden

Reactie op Shamm1990

Vorige zwangerschap heel misselijk en spugen een dag voordat ik ongesteld m ...
Wow!! Heb je er dan straks 2 onder 1?

3 maanden geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap juist nergens last van gehad en nu wel. Paar dagen voor Nod al erg slecht eraan. Sinds vandaag gaat t iets beter maar ben erg beroerd en moe! Ben nu 7 weken

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap echt vanaf het aller eerste begin enorme pijnlijke borsten . Nu zijn ze bij vlagen een beetje gevoelig . Toen ook vanaf 6 weken dagelijks overgeven . Ben benieuwd of dat nu over 1,5 week ook gaat komen 🫣

3 maanden geleden

Lastig terug te halen inderdaad.. ik heb nu wel andere kwaaltjes en cravings dan wat ik mij herinner. Ben ook heel nieuwsgierig of het dan ook een meisje wordt deze keer. Maar ik voel me vermoeid (zelfde), misselijk (iets meer), en ik heb ‘t soms heul koud (die is nieuw).

3 maanden geleden

Ik had in mijn vorige zwangerschap echt nergens last van, nu ben ik wel geregeld misselijk. Nog niet heel erg, maar lees dat dat meestal vanaf 6 weken pas begint (nu 5 weken) dus ik houd mijn hart vast 😅

3 maanden geleden

Vorige zwangerschap was ik heel snel misselijk en extreem moe tijdens het eerste trimester. Nu ben ik morgen 6 weken en voel ik me juist heel energiek

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap (eenling) ook amper klachten, behalve gevoelige borsten. Nu zwanger van een tweeling en ook vrij weinig klachten. Wat vermoeidheid, gevoelige tepels sinds een paar dagen en sporadisch wat misselijk, maar verder niets. Toch een goede eerste echo gehad met 6 weken waar twee kloppende hartjes op te zien waren :)

3 maanden geleden

Hier wel meer misselijk dan bij de vorige zwangerschap. Verder eigenlijk nergens last van. Maar die misselijkheid gewoon 24/7🤢 Hier misschien iemand tips hiervoor😊

3 maanden geleden

Reactie op BijnaMama85

Ik had in mijn vorige zwangerschap echt nergens last van, nu ben ik wel ger ...
Bij mij is het sinds dit weekend echt begonnen (6+2) 😩

3 maanden geleden

Reactie op Miranda04

Vorige zwangerschap was ik heel snel misselijk en extreem moe tijdens het e ...
Wat heerlijk! Ik ben nu juist veel vermoeider dan tijdens m’n vorige zwangerschap..

3 maanden geleden

Reactie op Pauwtje123

Hier wel meer misselijk dan bij de vorige zwangerschap. Verder eigenlijk ne ...
Hier nu ook.. Enige tips die ik heb is regelmatig iets kleins eten en als je echt ten einde raad bent kun je Suprimal of reflexzonetherapie overwegen.