87 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Weten jullie trouwens allemaal of het een eeneiige of tweeeiige tweeling is ...
Hier twee eiig!

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben er gisteren ook achter gekomen zwanger te zijn van een tweeling! Het moet bij ons nog even landen, totaal niet verwacht haha!

2 maanden geleden

Reactie op Preggyshar

Hoi! Ik ben er gisteren ook achter gekomen zwanger te zijn van een tweeling ...
Van harte gefeliciteerd!!💛💛 snap ik wel hoor, wij hoorde het woensdag en is ook nogsteeds zo onwerkelijk! Maar oh zo bijzonder! 🤍 konden ze al zien of het een twee of eeneiige tweeling is?

2 maanden geleden

Reactie op Preggyshar

Hoi! Ik ben er gisteren ook achter gekomen zwanger te zijn van een tweeling ...
Gefeliciteerd! Wij weten het nu ruim een week en kunnen het nog steeds niet bevatten 😂 misschien bij de volgende echo ofzo

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Van harte gefeliciteerd!!💛💛 snap ik wel hoor, wij hoorde het woensdag en ...
Jullie ook gefeliciteerd!! We moeten even schakelen haha maar idd super bijzonder om mee te mogen maken! Ja als het goed is eeneiig zei ze. En bij jullie?

2 maanden geleden

Dankjewel! 💛💛 jaaa snap ik. Heb ik ook hoor, en vind het ook gewoon best spannend , helemaal omdat ze samen de placenta delen. Bij ons is het 100% een eeneiige tweeling , zitten ze bij jullie ook samen ipv apart ?

2 maanden geleden

Dit is onze eerste echt, was toen 8wk

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Dankjewel! 💛💛 jaaa snap ik. Heb ik ook hoor, en vind het ook gewoon best ...
Idd super spannend! Ik heb echt de helft niet meegekregen van wat ze zei eerlijk gezegd 🙈 bij ons liggen ze nu ook zoals bij jullie echo, zonder ‘schot’. Wat ik heb opgevangen lagen ze voor ons heel gunstig. Fijne zwangerschap gewenst!

2 maanden geleden

Reactie op lh2022

Gefeliciteerd! Wij weten het nu ruim een week en kunnen het nog steeds niet ...
Jullie ook gefeliciteerd! Ik moet nog steeds wennen aan het idee, en idd wat je zegt misschien wordt het geloofwaardiger als je het met een paar echo’s ziet

2 maanden geleden

Reactie op Preggyshar

Idd super spannend! Ik heb echt de helft niet meegekregen van wat ze zei ee ...
Snap ik wel hoor😊 maar ben echt zo benieuwd naar vrouwen die ook z’n zwangerschap hebben of gehad hebben en hoe dat verlopen is.. Dan verwachten jullie ook een eeneiige tweeling hoogstwaarschijnlijk, met wel een eigen vruchtvlies, dat is met een eeneiige tweeling wel de gunstigste manier💛💛 word jij ook gebeld voor een intake in het ziekenhuis binnenkort ?

2 maanden geleden

Wens iedereen een hele mooie en voorspoedige zwangerschap! 😘

2 maanden geleden

Vandaag een pretecho laten maken. 2 vruchtjes van allebei 1,5 cm ongeveer een goed kloppend hartje 🥰

2 maanden geleden

Wat bijzonder! Hoeveel weken ben je nu?

2 maanden geleden

Wij vanochtend ook te horen gekregen dat we in verwachting zijn van 2! Ook 2 prachtige hartjes. Even wennen, maar heel bijzonder! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Wat bijzonder! Hoeveel weken ben je nu?
8+2. Maar de vruchtjes zijn beide 7+5. Waarschijnlijk een latere eisprong gehad.

2 maanden geleden

Reactie op lh2022

8+2. Maar de vruchtjes zijn beide 7+5. Waarschijnlijk een latere eisprong g ...
Ja kan toch wat verschillen hè.. en het is toch maar een meting/schatting , maar wist niet dat je al een pretecho kon maken met dit termijn!!🥰

2 maanden geleden

Vanochtend voor ons ook een hele grote verrassing!! 2 miskramen hiervoor gehad en vanochtend 2 kloppende hartjes.. onwerkelijk! We hebben al een zoontje van 3 en straks van 1 naar 3! T moet zeker nog ff landen maar het voelt heel speciaal 💛💛

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Ja kan toch wat verschillen hè.. en het is toch maar een meting/schatting , ...
Ja hoor! Vanaf 6 weken al

2 maanden geleden

Reactie op lh2022

Ja hoor! Vanaf 6 weken al
Iemand zij vandaag tegen mij vanaf 12, maar niet dus.. heb het nog nooit laten doen, maar lijkt me toch ook wel heel bijzonder om te zien?!🤍🤍🥰

2 maanden geleden

Vanochtend voor ons ook een hele grote verrassing!! 2 miskramen hiervoor ge ...
Gefeliciteerd met deze bijzondere zwangerschap!🥰 komt vast wel goed.. mijn schoonmoeder had kindje van 1.5 toen haar tweeling geboren werd😅 maar snap wel dat het moet landen.. wij weten het nu bijna een week en is nogsteeds zo onwerkelijk, maar zo bijzonder! 🤍 als alles goed blijft gaan met de kleintjes gaan wij van 4 naar 6 kindjes🥰