12 Reacties

2 maanden geleden

Indien hij narcist is meld je bij veilig thuis met je kids , dan.heb je meer veiligheid dan in een rijtjes huis die kunnen je ook verder helpen Leger des heils Huis vinden wordt lastig in

2 maanden geleden

Indien hij narcist is meld je bij veilig thuis met je kids , dan.heb je mee ...
Ja maar als ik naar veiligthuis ga komen de kinderen dan niet ook gelijk onder jeugdzorg? Ik heb zelf een hele slechte ervaring met jeugdzorg

2 maanden geleden

Wat verschrikkelijk! Maar wat een dappere keuze van je!❤️ Er bestaan moeder kind huizen waar je terecht kan of een blijf van mijn lijf huis. Deze instanties zijn er om jou en je kinderen te helpen! Snap dat het een spannende stap is maar ik denk dat dit wel de beste optie is en hou in je achterhoofd dat het voor tijdelijk is. Deze instanties gaan jou helpen aan een veilige woning voor jou en je kinderen. De keuze ligt altijd bij jou ze kunnen jou nergens toe dwingen. Deze huizen zijn speciaal om vrouwen in jou situatie te helpen. Nogmaals. Ik vind je heel dapper!!🍀

2 maanden geleden

Indien hij narcist is meld je bij veilig thuis met je kids , dan.heb je mee ...
Niet elke narcist is een reden voor veilig thuis. Geen idee hoe je hierbij komt…?

2 maanden geleden

Reactie op janey97

Wat verschrikkelijk! Maar wat een dappere keuze van je!❤️ Er bestaan moede ...
Dit ja! Je kan het beste morgen even contact opnemen met het CJG/de gemeente om je vraag te bespreken. Zij kunnen je verder helpen in het vinden van een passende oplossing voor jou 🤍 sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op janey97

Wat verschrikkelijk! Maar wat een dappere keuze van je!❤️ Er bestaan moede ...
Bedankt voor je lieve bericht, zou hij dan nog wel contact hebben met de kinderen (dit wil ik wel graag voor ze) krijg ik jeugdzorg erbij of andere hulpverlening waar ik lang aanvast zit? Ik heb hier zelf een hele negatieve ervaring meegehad

2 maanden geleden

Reactie op anoniem0213

Bedankt voor je lieve bericht, zou hij dan nog wel contact hebben met de ki ...
Ik neem aan dat dit wel mogelijk zou zijn. Die keuze ligt nog altijd bij jou als moeder ga ik van uit

2 maanden geleden

Reactie op janey97

Ik neem aan dat dit wel mogelijk zou zijn. Die keuze ligt nog altijd bij jo ...
Weet je toevallig ook hoe het zit met jeugdzorg?

2 maanden geleden

Reactie op anoniem0213

Weet je toevallig ook hoe het zit met jeugdzorg?
Dat weet ik niet. Ik zou gewoon even een belletje doen naar een moeder kind huis of een mailtje sturen als dat makkelijker is met je vragen. Je zit nergens aan vast! En als je er wel naar toe wil mag je volgens mij ook gewoon weer gaan wanneer jij wil

2 maanden geleden

Volgens mij kom je bij sociale huurwoning op prioriteiten lijst als je aangeeft alleenstaande moeder te zijn. (Werkt niet met co ouderschap) weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien kun je dat onderzoeken. Veel succes en sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op anoniem0213

Weet je toevallig ook hoe het zit met jeugdzorg?
Ik werk zelf bij de gemeente, wmo maar veel contact met jeugd afdeling. Er is veel mogelijk voor jeugdzorg erbij komt en ervaring leert dat zij exht willen dat kids bij ouders blijven waar kan. Jij kiest voor het beste voor jou en je kinderen en dat wordt echt gezien! Jeugd afdeling kan je met heeel veeel helpen voor jeugdzorg een stap doet🩷

2 maanden geleden

Veel gemeentes hebben ook een “scheidingspunt” waar je informatie aan kunt vragen of in gesprek kunt. Misschien kun je googelen of jouw gemeente dit ook heeft.