28 Reacties
één maand geleden
Wat is de reden waarom je zelf je hb in je urine gaat testen? Als je klachten hebt kun je beter gewoon de huisarts bellen.
één maand geleden
Reactie op mdebruin
Moet gewoon heel vaak naar het toilet vandaar was nieuwsgierig, en nu helem ...
Dan bel je de huisartsenpost en die zullen het op kweek gaan zetten, en anders je verloskundige vragen voor advies
één maand geleden
Gewoon naar de huisarts, en die schrijft je dan een geschikte kuur voor, heb net zelf ook aantal keer gehad in vorige zwangerschap
één maand geleden
Reactie op mdebruin
Kan dit wachten tot maandag ?
Als dit je al gek maakt zal ik ze gewoon bellen
één maand geleden
Reactie op mdebruin
Kan dit wachten tot maandag ?
Weet ik niet, ik had soms zoveel pijn dat ik niet kon wachten
één maand geleden
Reactie op mdebruin
Ik heb helemaal geen pijn, moet gewoon vaak plassen
Maar bij elke vrouw zijn de klachten anders en zeker in een zwangerschap
één maand geleden
Ik had afgelopen week ook een blaasontsteking testje laten doen bij de huisarts. Hier kwam ook wat bloed uit maar geen blaasontsteking..
Verloskundige vertelde gister dat vrouwen die zwanger zijn sws wat eerder bloed in hun urine hebben. Dus ik zou voor nu even de huisarts berichten. Ik was door dat bericht dat er bloed gevonden was ook erg geschrokken maar hier was helemaal geen reden voor.
één maand geleden
Reactie op mdebruin
O gelukkig maar, dus zou even tot maandag kunnen wachten? Wat is hier uitei ...
Ik durf niet voor jou te zeggen om tot maandag te wachten. Ik weet natuurlijk niet hoe ernstig je klachten zijn verder. En als je toch een blaasontsteking blijkt te hebben moet je natuurlijk wel zsm een antibioticakuur. Als je maandag pas gaat bellen, gaat daar ook weer tijd overheen voor hun testen hebben gedaan. Dus dit is even aan jou waar je je nu prettig bij voelt.
Bij mij kon de verloskundige aangeven om mijn urine naar het lab te sturen voor verder onderzoek. Maar dit vond zij niet nodig omdat het echt vaker voorkomt, en ik verder geen gekke klachten heb.
Dus verder niks mee gedaan!