6 Reacties

3 maanden geleden

Wauw wat een verhaal en wat is dat een moeilijke beslissing geweest ondanks dat het op dat moment de juiste keuze was. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je snel het vertrouwen in je lijf mag krijgen en mag gaan genie🥰

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Wauw wat een verhaal en wat is dat een moeilijke beslissing geweest ondanks ...
Juist.. ergens heeft hij een deel van mijn woord weg gehaald. Het laatste woord moet genieten zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Wauw wat een verhaal en wat is dat een moeilijke beslissing geweest ondanks ...
Super lieve reactie, bedankt! ☀️

3 maanden geleden

Ah wat moeilijk moet die beslissing geweest zijn. Fijn dat je nu wel de juiste medicatie slikt. Ik heb zelf ook epilepsie (nachtelijke aanvallen) en slik ook Lamotrigine. Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen geen medicatie geslikt, omdat ik toen nog niet wist van mijn epilepsie. Ik vind dit wel spannend met medicijnen. Slik je ook voldoende foliumzuur? Ik denk aan je echo te zien, dat je daar ongeveer 4 a 5 weken zwanger bent.

3 maanden geleden

Ah wat moeilijk moet die beslissing geweest zijn. Fijn dat je nu wel de jui ...
Het was een hele lastige beslissing inderdaad.. we hebben er veel over gesproken samen en er echt goed over nagedacht. Oh toevallig dat je ook lamotrigine slikt. Werkt het goed? Ik slik al een aantal maanden foliumzuur, die van de Kruidvat met vitamine D erin. 1 per dag, zou dat voldoende zijn?

3 maanden geleden

Reactie op LauraS1995

Het was een hele lastige beslissing inderdaad.. we hebben er veel over gesp ...
Ik slik Lamotrigine al jaren. Het onderdrukt bij mij wel de aanvallen. Slik nu 250mg per dag. De neuroloog gaf aan, dat ze de medicijnspiegel wel willen blijven monitoren, omdat de verandering van hormonen invloed kan hebben. Waarschijnlijk willen ze dan de dosering ophogen. Voor wat betreft foliumzuur zou de dosering hiervan voldoende zijn. Ik slik ook foliumzuur met vitamine D3 erin.