9 Reacties

3 maanden geleden

Goedemorgen, als het goed is ben ik ook 4+6 weken. Op alle websites van de verloskundige staat dat je ze al mag bellen vanaf het moment dat je een positieve test hebt. Ik heb ook gelezen dat je vanaf 6 a 7 weken mag langskomen voor een eerste consult.

3 maanden geleden

Ik ben 4+3 en heb met 4+0 de verloskundige gebeld en mijn eerste afspraak staat gepland met 7+0

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 5+0. Eerste afspraak (intake) is 10 juli. Dan 18 juli eerste echo. ,

3 maanden geleden

Ik heb met 3+6 gebeld en mag met 6+2 komen.

3 maanden geleden

Wauw wat mogen jullie allemaal al vroeg komen! Bij mijn eerste zwangerschap (helaas in corona tijd) mocht ik pas bij 10 weken komen (de vitaliteitsecho en termijnecho waren samengevoegd en dit na een miskraam) de 2e keer mocht ik pas rond de 8 weken komen (ik was 7+6 en klopte precies op termijn). Nu nog niet gebeld. Ik ben nog een beetje sceptisch over deze zwangerschap aangezien het elke keer misging voor het wel goed ging

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Wauw wat mogen jullie allemaal al vroeg komen! Bij mijn eerste zwangerschap ...
Bij mij heeft het te maken met 3 eerdere zwangerschappen die niet goed afliepen.

3 maanden geleden

Ligt er aan of je verloskundigenpraktijk standaard een vroege vitaliteits echo doet of niet. De praktijk waar ik de eerste zwangerschap liep, deed eerste echo met ongeveer 9 weken. De praktijk waar ik bij de tweede bij zat, die deed standaard rond 7 weken een vitaliteit echo, ongeacht wel of geen voorgeschiedenis van miskramen.

3 maanden geleden

Hayy, Even off topic, vraagje van een groentje..😅 Wat betekend de cijfer na de +? Bijvoorbeeld 4+3, houd dat in 4 weken en 3 dagen?

3 maanden geleden

Reactie op Annie246

Hayy, Even off topic, vraagje van een groentje..😅 Wat betekend de cijfer n ...
Klopt