14 Reacties

3 maanden geleden

Veel sterkte 🍀🤍

3 maanden geleden

Heel veel sterkte 🤍

3 maanden geleden

Wat verdrietig heel veel geluk gewenst vanaf nu!🍀

3 maanden geleden

Wat een verdriet. Sterkte !

3 maanden geleden

Sterkte!!! Wat moeilijk en dubbel!

3 maanden geleden

Sterkte hopelijk komt het helemaal goed met je andere kindje

3 maanden geleden

Reactie op Thirsa88

Sterkte!!! Wat moeilijk en dubbel!
Ja dat is lichterlijk uitgedrukt je heb een miskraam maar ook weer niet het is niet te beschrijven hoe ik me op moment voel, ik hoop van harte dat het andere kindje blijft zitten en gezond groeit en het verlies ook een plekje te geven misschien moet de klap nog komen ik weet het niet

3 maanden geleden

Sterkte. En hopen dat het goed gaat met jullie andere kindje. 🤗

3 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst. Wat verdrietig. Hopelijk gaat het goed met het andere kindje en met jou. Wat dubbel zeg. Heel veel sterkte deze week, hopelijk heb je een beetje afleiding tot de echo.

3 maanden geleden

Reactie op joanna44

Heel veel sterkte gewenst. Wat verdrietig. Hopelijk gaat het goed met het a ...
Ik doe mijn best of zoveel mogelijk afleiding te hebben en ook te genieten van het kindje dat hopelijk nog in mijn buik groeit 🩵🩷🍀

3 maanden geleden

Heel veel sterkte, lijkt me heel moeilijk 🤍 hopelijk blijft jullie andere kindje zitten!

3 maanden geleden

Och jeetje… wat een dubbel gevoel… Ik duim heel hard voor je… Op naar goed nieuws vrijdag! 🙏🏼🍀

3 maanden geleden

Jeetje wat ongelofelijk heftig om dit mee te maken. Dikke dikke knuffel 🤍

3 maanden geleden

Jeetje wat dubbel! Aan de ene kant heb je verdriet om het kinde dat je verloren bent, aan de andere kant heb je angst en hoop voor het kindje dat nog in jouw buik zit! Heel veel sterkte met her verlies (rouwen hierom mag zeker!) En heel veel goede hoop gewenst voor het kindje in je buik!!🍀🤞🏻🍀🤞🏻🍀🤞🏻🍀🤞🏻