6 Reacties

3 maanden geleden

Sorry voor de titel fout. Kan het niet wijzigen, zie het nu pas..

3 maanden geleden

Hoiii Jaa ik heb echt precies hetzelfde, wat verschrikkelijk echt slecht slapen bijna elk uur wakker en dat nu al een week en ik word ineens standaard 7:00 wakker. Ik slaap dan af en toe overdag maar dan slaap ik nog slechter in de nacht Liefs!

3 maanden geleden

Hierdoor wist ik dat ik weer zwanger was. Inslapen is geen probleem, maar in de nacht kan ik uren wakker zijn en vroeg wakker. Echt heel irritant, zeker met een peuter nu die vanaf 7u meteen aandacht nodig heeft 😁. Bij mij hoort dit dus echt bij zwangerschap. Werd bij mijn dochter een tijdje beter, daarna weer heel slecht. Ik sliep beter nadat ze geboren was met de gebroken nachten dan tijdens mijn zwangerschap 😂

3 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Hierdoor wist ik dat ik weer zwanger was. Inslapen is geen probleem, maar i ...
Haha, ah dat lijkt me echt verschrikkelijk!! Ik slaap opzich wel oke in de nacht, maar zeker aantal keer wakker (want: plassen haha) en sochtends dus super vroeg wakker. Overdag kan ik dus niet slapen, maar ben onwijs energieloos en er komt niet veel uit m'n handen 😅

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Hoiii Jaa ik heb echt precies hetzelfde, wat verschrikkelijk echt slecht sl ...
Ja precies, overdag slapen heeft ook niet altijd voordelen.. maar soms is 't nodig!

3 maanden geleden

Ik heb ook altijd veel last gehad van "gewone" vermoeidheid, maar merk sinds een paar dagen dat ik echt erg moe ben en heel makkelijk inslaap, ook als ik vroeger naar bed ga dan normaal. 'S ochtends wel ook vroeg wakker weer.