38 Reacties

3 maanden geleden

Nog geen voorgevoel. Vorige keer had ik dat wel maar pas na een aantal weken en toen was mijn voorgevoel ook goed (toeval of niet 🤣). Ik ben heel benieuwd naar deze keer.

3 maanden geleden

Ik weet niet of het echt een voorgevoel is maar ik denk wel dat ik alleen jongetjes krijg..

3 maanden geleden

Hier al 2x fout gehad, dus ik vertrouw niet meer op mijn voorgevoel haha

3 maanden geleden

Reactie op Kayleighcr

Hier al 2x fout gehad, dus ik vertrouw niet meer op mijn voorgevoel haha
Snap ik 🫣 ik durf het niet goed want het is ondanks het geslacht super welkom ik hoop heel erg op een jongen dit keer maar de kant van mijn man heeft alleen maar dochters hoewel wij de enige zijn die voor een 2de gaan haha dus toch maar de echo afwachten 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Ik weet niet of het echt een voorgevoel is maar ik denk wel dat ik alleen j ...
Nou ik denk nu alleen ma aan een jongentje maar straks zit me gevoel fout en begrijp me niet verkeerd een 2de meisje is ook meer dan welkom 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Melissa_93

Nog geen voorgevoel. Vorige keer had ik dat wel maar pas na een aantal weke ...
Spannend hè !!! Ik hoop dat mijn gevoel ook goed zit deze keer maar natuurlijk is als dat nie zo is ook meer dan welkom als ze maar gezond zijn is het allerbelangrijkste natuurlijk

3 maanden geleden

Ik heb bij beide meiden wel een voorgevoel gehad. En beide keren juist. Bij mijn 1e dochter was het voorgevoel heel sterk, bij de 2e ook, maar dat was misschien ook omdat ik het stiekem toch een beetje 'hoopte' en ook dit klopte. Nu nog geen idee, maar bij de andere 2 kwam dit ook pas wat later

3 maanden geleden

Ik hoop stiekem wel op een meisje, aangezien we al 2 jongens hebben.

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb bij beide meiden wel een voorgevoel gehad. En beide keren juist. Bij ...
Ow wat spannend !! Ik ben nu juist heel erg bezig met een jongen en ik “hoop” het best wel sterk maar als ik er naast zit is het natuurlijk ook niet erg als hij/zij gezond is veel belangrijker, hele mooie zwangerschap gewenst wanneer ben je uitgerekend?

3 maanden geleden

Reactie op Kayleighcr

Ik hoop stiekem wel op een meisje, aangezien we al 2 jongens hebben.
Ik duim voor je mee 🍀🍀🍀

3 maanden geleden

Ow wat spannend !! Ik ben nu juist heel erg bezig met een jongen en ik “hoo ...
Volgens eigen berekening zit ik ergens rond 4 maart, als alles goed blijft gaan natuurlijk!😅

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Volgens eigen berekening zit ik ergens rond 4 maart, als alles goed blijft ...
Ja dat is nog even spannend 😊🫣 wij op 3 maart. Onze dochter was 5maart uitgerekend maar ze is eerder geboren 🤣 we hopen dat deze wel tot maart blijft zitten hihi 🤭

3 maanden geleden

Ik ben denk ik gewoon zwanger van een derde meid

3 maanden geleden

Ik denk dat ik zwanger ben van een meisje. Al zie ik mezelf wel echt als jongensmama haha.

3 maanden geleden

Reactie op Bluebell

Ik denk dat ik zwanger ben van een meisje. Al zie ik mezelf wel echt als jo ...
Grappig is dat hè ik dacht dat mijn eerste een jongen zou zijn tot ik echt zwanger raakte meteen duidelijk gevoel het is een meisje en nu ben ik zo met een jongens gevoel al twijfel ik wel een beetje maar meer omdat me man kant alleen ma meiden heeft haha 😝 beide geslachten zijn meer dan welkom. maar toch hoop ik heel stiekem op een jongentje 🫣 dit is ook onze laatste zwangerschap daarom zou ik het heel leuk vinden hihi 🤭 hele mooie zwangerschap gewenst

3 maanden geleden

Grappig is dat hè ik dacht dat mijn eerste een jongen zou zijn tot ik echt ...
Haha wij hebben in de familie ook alleen maar meiden! Mijn eerste is ook een jongen, dus ik heb heel erg het gevoel dat dat een uitzondering was en dat wij nu ook gewoon een meisje krijgen 😂 natuurlijk is hier ook elk geslacht welkom, maar ik deel je gevoel, twee broertjes lijkt me heel leuk ook! ❤️ dankjewel, jij ook een hele fijne zwangerschap gewenst, ik ben heel erg benieuwd of wij jongensmama’s blijven of dat er toch een meisje bij komt haha 😁

3 maanden geleden

Je kent de bakerpraatjes over voorkeur voor eten vast wel? Bij mijn zoontje had ik obsessief veel zin in kaas (hartig). Nu wil ik alleen maar pure hagelslag (zoet). Dit wordt een leuke test 😉

3 maanden geleden

Reactie op Bluebell

Haha wij hebben in de familie ook alleen maar meiden! Mijn eerste is ook ee ...
We houden elkaar vast wel op de hoogte !!! Kan al zo niet wachten 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Je kent de bakerpraatjes over voorkeur voor eten vast wel? Bij mijn zoontje ...
Ik at met de kleine meid elke snoep zak zowat leeg en nu heb ik zo’n zin in hartig idd vooral worst 🤣 en pittig dus wie weet deze zwangerschap is sws al zo anders nu misselijk en buikpijn en bij de vorige 2 zwangerschappen geen kwaaltje gehad eerste miskraam en laatste dus een dochter van nu bijna 2,5jr

3 maanden geleden

Ik denk dat het weer een meisje wordt, vanwege dat mijn familie bijna alleen maar meiden heeft en ik ook een dochter heb. Ik hoop heel erg op een jongetje stiekem maar alle bij is hartstikke welkom.