38 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op x_kirst_

Ik denk dat het weer een meisje wordt, vanwege dat mijn familie bijna allee ...
Ik snap je volkomen haha dit heb ik dus ook terwijl me gevoel zegt een jongen maar durf het bijna niet te hopen nu als ik er naast zit dat het een lichte teleurstelling is ofzo terwijl ze zo welkom is

3 maanden geleden

Ik snap je volkomen haha dit heb ik dus ook terwijl me gevoel zegt een jong ...
Ik zou het zelfde hebben hoor ook een kleine teleurstelling als ik de bevestiging krijg dat het weer een meisje wordt. Nu heb ik nog een soort van hoop dat het een jongetje zou kunnen zijn. Haha

3 maanden geleden

Reactie op x_kirst_

Ik zou het zelfde hebben hoor ook een kleine teleurstelling als ik de beves ...
Ja precies haha nog paar weken geduld hebben 🫣 heb daar nu zo veel moeite mee hihi 🤭

3 maanden geleden

We houden elkaar vast wel op de hoogte !!! Kan al zo niet wachten 🤣
Jaaa doen we! Ik ben ook zo benieuwd 🥰

3 maanden geleden

Ik heb echt een voorgevoel dat het een meisje gaat worden bij ons, geen idee waar ik dit op baseer maar het voelt gewoon zo. Ik kan er natuurlijk ook compleet naast zitten😂. 7 augustus pas de 8 weken echo dus wij moeten nog heeeel lang wachten tot we het zullen weten. We zullen wel blij zijn met alles, als het maar gezond is🩷

3 maanden geleden

Reactie op x_kirst_

Ik denk dat het weer een meisje wordt, vanwege dat mijn familie bijna allee ...
Bij mijn vriend in zijn familie komen bijna alleen maar jongens voor. Hij heeft 3 broers en 1 zus en ook zijn vader heeft alleen broers. Zijn oudste broer heeft ook 3 jongens, dus ik vind het al heel wat dat we 2 meiden hebben!😅

3 maanden geleden

Reactie op Deminem

Ik heb echt een voorgevoel dat het een meisje gaat worden bij ons, geen ide ...
Nou ja dat dus ik hoop nu alleen maar dat we nog 1 gezond kindje krijgen en deze ook niet kwijt raken

3 maanden geleden

Ik heb een voorgevoel voor een jongen. Ik voel mij anders zwanger dan de vorige keer (dochter van bijna 3) maar kan er geen omschrijving aan geven. Ook had ik de vorige keer direct bij week 3 een afkeer tegen koffie en mocht het niet in mijn buurt staan 🤢 Dat heb ik nu helemaal niet. Dus hier team 💙🙏

3 maanden geleden

Ik denk dit ik nu een jongetje krijg. Een totaal andere zwangerschap tot nu toe dan bij mijn dochter. Daar had ik tot een week of 28 bakken me energie en nauwelijks klachten (met 25 weken nog wandel vakantie in Zwitserland gedaan) nu ben ik vandaag 5 weken en moet ik elke middag een dutje doen omdat ik zo gesloopt ben😅

3 maanden geleden

Ons zoontje heeft 5 neefjes van mijn man zijn broer en zus en geen een meisje in de familie. Dus een 7e jongen zo leuk zijn 😂 een meisje daarin tegen natuurlijk ook heel bijzonder

3 maanden geleden

Ik ben nu ook zwanger van mijn 2e kindje en heb heel erg het gevoel dat het een jongetje is ! Mijn eerste is een meisje en heb nu ook weer andere klachten dan toen ik zwanger was van haar 🥰🙂

3 maanden geleden

Ik hoop stiekem wel op een meisje gezien we al 2 jongens hebben. Al zegt mijn voorgevoel een 3e jongen erbij. kwaaltjes waren bij mijn zwangerschap van beide jongens totaal verschillend, van niet misselijk tot iedere ochtend spugen enz.

3 maanden geleden

Ik heb bij deze zwangerschap ook al hele andere kwaaltjes dan van mijn dochter maar het was dan ook eerst een tweeling nu hoop ik alleen heel hard dat het kindje wat er nog zit goed groeit en gezond is ongeacht het geslacht nu helemaal niet meer mee bezig

3 maanden geleden

Ik heb een voorgevoel voor een meisje. 50% kans dat dit klopt 😁 Ik denk dat ik wederom geen echo’s ga doen dus ik kom er pas in maart achter of ik gelijk heb!

3 maanden geleden

Altijd gedacht dat ik alleen meisjes ging krijgen, (nu 1 dochter) denk ik toch echt dat dit een jongetje wordt. Als dat zo is moet ik wel erg aan het idee gaan wennen omdat ik mijn dochter nu echt voor me zie met een zusje. Uiteraard is alles zeer welkom en is een jongetje weer een hele nieuwe ervaring. Het blijft nog even spannend.

3 maanden geleden

Reactie op etos

Ik heb een voorgevoel voor een meisje. 50% kans dat dit klopt 😁 Ik denk da ...
Dat vindt ik mega knap dat mensen dat kunnen ik ben daar gewoon te nieuwsgierig voor haha heb daarin totaal nul geduld haha 😆