11 Reacties

3 maanden geleden

Trouw foliumzuur nemen zolang het nodig is, vitaminetabletjes en genoeg en variabel eten qua groenten en fruit. Vooral niet druk erover maken en genieten. Stress is niet goed voor de baby. Meer kun je niet doen. Geniet van je geweldige reis!

3 maanden geleden

Bij mij is het helaas fout gegaan op onze vakantie in Japan een maand geleden. Niet om je bang te maken maar ook ik was voorbereid na een eerdere miskraam, dus snap helemaal je gevoel. Ik had maandverband meegenomen just in case en ook daar een hoop gekocht. Afhankelijk of je makkelijk naar een supermarkt kan hoef je zelf niet zoveel mee te nemen. Verder paracetamol etc. Ik weet niet wanneer je gaat? Als het in de komende weken is dan is het nog pril mocht er iets fout gaan. Als je verder bent zal ik gewoon zorgen dat je altijd een noodnummer kan bellen. Dus met een eSIM heb je altijd overal bereik. Die koop je eenvoudig en goedkoop online. Dit soort voorbereidingen zijn natuurlijk gewoon een backup maar dan hoef je je daarover totaal geen zorgen te maken. En verder lekker genieten en proberen niet te veel zorgen te maken. De kans dat het gaat gebeuren is erg klein en dus zoveel mogelijk relaxen 馃檪

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Bij mij is het helaas fout gegaan op onze vakantie in Japan een maand geled ...
Oh wat erg!! Sterkte! Was je al ver? En heb je een idee waar dit door is gekomen, of was het pech? We gaan komende donderdag, cabine personeel van het vliegtuig is ook al op de hoogte, alle vitamine tabletten liggen al klaar. Als we gaan ben ik 5+4 weken .

3 maanden geleden

Reactie op mariss123456

Oh wat erg!! Sterkte! Was je al ver? En heb je een idee waar dit door is ge ...
Dankjewel 馃槉 ik was toen 5 weken. De test was al licht positief, ergens had ik wellicht een voorgevoel. Ik had ook heel veel stress waar ik wakker van lag (niet van de zwangerschap) en ik denk dat dat ook niet goed is geweest. Verder veel minder klachten dan nu (veel minder moe). Maar waarsch is het - zoals meestal bij miskramen- een fout geweest in de cellen en kan je er niets aan doen. Gek genoeg vond ik het fijn om op vakantie te zijn. Ik had alle tijd met mijn gezin. Bij de vorige mk ging ik snel weer door in de ratrace. Nu was het ook een fijne periode die ik koester omdat we met zijn 3en samen waren 鉂わ笍 Dan moet het helemaal goedkomen denk ik zo! Waar ga je naar toe? Eten kan een uitdaging zijn, ik wist niet altijd wat ik kon eten 馃檭 Dus handig omdat vertaald op een briefje te hebben. Plan je dagen iig niet te vol want je kan best moe zijn 馃槈 en het belangrijkste; heel veel plezier! De volgende vakantie is waarsch heel anders 馃槃

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Dankjewel 馃槉 ik was toen 5 weken. De test was al licht positief, ergens had ...
Ah lastig ja dat je een voorgevoel had! Had ik ook toen ik een miskraam kreeg. Sta er nu heeel anders in! Ben heel relaxed. Heb op heel erge vermoeidheid ook geen klachten, maar wel knal testen! Ja dat kan ik me wel voorstellen! Ik heb nu nog geen echo gehad. De vorige keer al 2 mooie echo鈥檚 en bij de 3e was het helaas mis. We gaan naar Canada, dus goede zorg is in de buurt! Taal is ook niet zo鈥檔 barri猫re gelukkig! Hoop vooral op een goede echo als we terug komen 馃馃徎

3 maanden geleden

Even een vraagje, wij gaan over een aantal wekeb op vakantie, ik zou dan 15 / 16 weken zijn! Iemand tips of iets???? Is onze eerste zwangerschap

3 maanden geleden

Reactie op mariss123456

Ah lastig ja dat je een voorgevoel had! Had ik ook toen ik een miskraam kre ...
Herkenbaar! Ik voel ook heel veel rust nu. Ergens een gevoel dat het nu goed gaat ofzo. En idd ook knaltesten 馃槃 Canada is wel heel fijn dan idd. Goede zorg en geen taalbarri猫re. Overal supermarkten en voorzieningen. Wel tip om bij het vliegen wat vaker je benen te strekken. Kan net wat sneller stijver worden nu. Geniet van je vakantie; super gave reis! En duim voor je mee met de echo.

3 maanden geleden

Even een vraagje, wij gaan over een aantal wekeb op vakantie, ik zou dan 15 ...
Waar ga je naar toe en wat voor vakantie is het, dat is makkelijker tips geven 馃槈

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Waar ga je naar toe en wat voor vakantie is het, dat is makkelijker tips ge ...
Turkije, en eigenlijk gewoon een "rust" vakantie . Zullen niet echt uitstapjes daar doen.馃槉

3 maanden geleden

Turkije, en eigenlijk gewoon een "rust" vakantie . Zullen niet echt uitstap ...
Lekker hoor! Uhh tips, veel water drinken met het warme weer. Fijne schoenen / slippers want je voeten kunnen wat meer uitzetten. En een hoed of pet dragen als je (lang) in de zon gaat zitten. Of onder parasol vanwege risico zwangerschapsmasker. Je kan wel gewoon dingen doen hoor; is een heel mooi land 馃槃 naar Dalyan bijv. Fijne is ook dat je dan al meer duidelijkheid heb over de echo en daar als het goed is helemaal van kan gaan genieten!

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Lekker hoor! Uhh tips, veel water drinken met het warme weer. Fijne schoene ...
Oooh super dankjewel voor de tips! Natuurlijk ook geen kraanwater drinken , opletten met het eten enzo .. maar ik las iets ook over ijsblokjes? Dat die niet mogen haha? Pff moet er ook niet te veel over nadenken