25 Reacties

2 maanden geleden

Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

2 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?
Wss 27e gemeenschap en de 30e van juni eisprong

2 maanden geleden

Ik ben rond 14 juni zwanger geraakt en ik ben nu 8 weken en 3 dagen Dus dan hoor jij 2 weken minder als mij te zijn. Rond de 6 Dus dat klopt dan wel.

2 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

Ik ben rond 14 juni zwanger geraakt en ik ben nu 8 weken en 3 dagen Dus dan ...
Precies , maandag weer een echo. Ik vind het heel wat dat ze dat zo met zekerheid durven te zeggen.. maar goed even afwachten dan maar..

2 maanden geleden

Je vk heeft gelijk ben ik bang. Daar zijn de metingen op gebaseerd. Dus vanaf de 1e dag laatste menstruatie. Ik heb dit ook gehad en werd een missed abortion helaas. Sterkte!

2 maanden geleden

En de lengte van jouw cyclus? Ik heb namelijk een cyclus van 50 dagen gehad.. 25 mei laatste menstruatie en ben nu 8+4 dagen zwanger

2 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

En de lengte van jouw cyclus? Ik heb namelijk een cyclus van 50 dagen geh ...
Meestal rond de 28 dagen

2 maanden geleden

Dan ben ik ook bang dat de verloskundige gelijk heeft 😢

2 maanden geleden

En een late innesteling zou dat kunnen?

2 maanden geleden

Er word altijd getelt vanaf 1ste dag van je laatste menstruatie. Of je moet normaal een hele lang cyclus hebben dan kan het kloppen

2 maanden geleden

Er word altijd getelt vanaf 1ste dag van je laatste menstruatie. Of je moet ...
Ja dat weet ik , als ik tel vanaf mn 1 dag laatste menstruatie hoor ik 8 weken te zijn maar als ik tel vanaf mijn eisprong kloppen die 6 weken wel wat ik ook op de echo zag ….

2 maanden geleden

Reactie op Sev20

Ja dat weet ik , als ik tel vanaf mn 1 dag laatste menstruatie hoor ik 8 we ...
Dat maakt niks uit, ook de echo houdt rekening met de 2 extra weken.

2 maanden geleden

Ligt misschien ook aan je cyclus? Ik heb mijn laatste menstruatie op 31 mei gehad en eisprong op 23 juni en ik ben vandaag 9+1

2 maanden geleden

Reactie op Sev20

Ja dat weet ik , als ik tel vanaf mn 1 dag laatste menstruatie hoor ik 8 we ...
De eerste 2 weken zijn altijd "cadeau". Je bent dus eigenlijk maar echt +/- 38 weken zwanger, ipv de 40 waar iedereen het altijd over heeft. Dat komt dus omdat er overal gerekend wordt met de eerste dag laatste menstruatie, maar die eerste 2 weken ben je dus eigenlijk niet zwanger. Maar reken je dus wél mee...

2 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

Ik ben rond 14 juni zwanger geraakt en ik ben nu 8 weken en 3 dagen Dus dan ...
Heb je al een echo gehad? Want als je een gemiddelde cyclus hebt zou jij al eerder rond de 10 weken+ zijn!

2 maanden geleden

Sterkte Sev20! Mag je volgende week terugkomen?

2 maanden geleden

Reactie op MamaLies22

Heb je al een echo gehad? Want als je een gemiddelde cyclus hebt zou jij al ...
Ik had 17 juli positieve test met 1-2 erop , die dag ervoor getest die was nog negatief

2 maanden geleden

Op de website van pampers kan je een berekening doen vanaf de dag van bevruchting. Ik ben bang dat als 30-6 je eisprong was dat de vk gelijk heeft https://www.pampers.nl/zwangerschap/uitgerekende-datum-berekenen

2 maanden geleden

Reactie op MamaLies22

Sterkte Sev20! Mag je volgende week terugkomen?
Aankomende maandag!

2 maanden geleden

Wat vervelend dat ze dat zo stellig zegt. Ga je weer naar dezelfde of een andere?