27 Reacties

3 maanden geleden

Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Wat schrikken zeg en super vervelend. Sterkte en ik hoop snel op een voldragen zwangerschap ❤️

3 maanden geleden

Ah wat verdrietig. Fijn dat je vanmorgen een echo hebt en hopelijk is er niks aan de hand. Dikke knuffel en sterkte voor jullie 🍀

3 maanden geleden

Wat naar voor jullie. Heel veel sterkte vandaag 🍀

3 maanden geleden

Heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat er toch een mooi vruchtje mag zitten wat uitgroeit tot een voldragen, gezonde baby!🤞🏻🍀🤞🏻🍀

3 maanden geleden

Dank jullie wel iedereen! ❤️ De echo is verzet naar vanmiddag, ik zou nog eventjes geduld moeten hebben. Het bloeden neemt toe, de stolsels ook. We gaan het zien en horen vanmiddag, het voelt echt heel rot en ik voel me leeg of zo.. ook al hield ik in mijn achterhoofd dat een miskraam altijd mogelijk is.

3 maanden geleden

Heel veel sterkte vandaag! ❤️🍀

3 maanden geleden

Wens jullie heel veel sterkte voor vanmiddag ! ❤️🍀

3 maanden geleden

Sterkte vandaag 🤍

3 maanden geleden

Oh wat naar, sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op LauraS1995

Dank jullie wel iedereen! ❤️ De echo is verzet naar vanmiddag, ik zou nog e ...
Hoe is je echo gegaan? Heb de hele dag aan je gedacht!!

3 maanden geleden

Reactie op Jessica2112

Hoe is je echo gegaan? Heb de hele dag aan je gedacht!!
Ah lief! Ik heb inderdaad een miskraam gehad .. de baarmoeder was al zo goed als schoon, voordat ik de echo had ging ik nog even naar de wc en toen zag ik in mijn maandverband ook een soort van weefsel zitten. Dit heb ik laten zien aan de verloskundige en ze zei dat het restweefsel was. De buikkrampen zijn verdwenen, bloedingen nu vergelijkbaar met een voor mij normale menstruatie. Ik voel opluchting wel, fijn dat ik schoon ben en duidelijkheid heb. Toch voelen we wel verdriet.. ondanks dat het nog best pril was ga je je al hechten aan het vruchtje en zie je een toekomst met zn 3tjes. We waren al aan het fantaseren over de kinderkamer en onze Instagram reels stond vol met zwangerschap dingen 🙈 gelukkig weten we dat we zwanger kunnen worden, daar halen we onze kracht uit. Dit weekend lekker rustig aan doen samen en alles laten bezinken. De verloskundige belt ons over twee weken weer om te kijken hoe het lichamelijk met mij gaat maar ook mentaal met ons. We voelen ons zeker gehoord en begrepen!

3 maanden geleden

Reactie op LauraS1995

Ah lief! Ik heb inderdaad een miskraam gehad .. de baarmoeder was al zo goe ...
Wat een verdrietig nieuws voor jullie ✨❤️ Veel sterkte

3 maanden geleden

Reactie op LauraS1995

Ah lief! Ik heb inderdaad een miskraam gehad .. de baarmoeder was al zo goe ...
Wat verschrikkelijk. Veel sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op LauraS1995

Ah lief! Ik heb inderdaad een miskraam gehad .. de baarmoeder was al zo goe ...
Sterkte 💖

3 maanden geleden

Reactie op LauraS1995

Ah lief! Ik heb inderdaad een miskraam gehad .. de baarmoeder was al zo goe ...
Jeetje wat heftig en super verdrietig.. Neem de tijd met zijn tweetjes om dit een plekje te geven. Heel veel sterkte ❤️

3 maanden geleden

Reactie op chari82

Wat een verdrietig nieuws voor jullie ✨❤️ Veel sterkte
Dankjewel! Super lief!

3 maanden geleden

Reactie op LiHer

Wat verschrikkelijk. Veel sterkte!
Bedankt! Lief van je 🤗

3 maanden geleden

Reactie op summer92

Sterkte 💖
Dank je! 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Jessica2112

Jeetje wat heftig en super verdrietig.. Neem de tijd met zijn tweetjes om d ...
Dankjewel, zeker verdrietig en we nemen onze tijd ervoor om het een plekje te geven 🤗