30 Reacties

3 maanden geleden

Ik zit te denken om een fotolijstje te kopen met twee foto mogelijkheden. Aan de ene kant dan de tekst: Je kunt me nog niet horen, En ook nog niet goed zien. Maar als ik ben geboren, Mag ik dan in dit fotolijstje misschien? En dan aan de andere kant de eerste echo. Wij hebben maandag 15 juli de eerste echo en gaan het dan ook bekend maken bij de ouders/ broers/ zussen. Voor de rest heb ik er nog niet echt over nagedacht.

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ik zit te denken om een fotolijstje te kopen met twee foto mogelijkheden. A ...
Lijkt me inderdaad heel leuk op die manier! Wij hebben ook de eerste echo op 15 juli, 7+1 ben ik dan. Hoe ver ben jij dan?

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Lijkt me inderdaad heel leuk op die manier! Wij hebben ook de eerste echo o ...
15 juli ben ik volgens eigen berekening precies 7 weken 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Lijkt me inderdaad heel leuk op die manier! Wij hebben ook de eerste echo o ...
Ik snap nu wat mensen bedoelen dat je leven naar de echo... Ben echt zoo benieuwd 🥰 is dit je eerste kindje?

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ik snap nu wat mensen bedoelen dat je leven naar de echo... Ben echt zoo be ...
Dit zal ons tweede kindje zijn. Ons zoontje is van juni 2022 en in november 2022 zijn wij in een fertiliteitstraject gestapt. Enkele miskramen gehad en nu eindelijk terug zwanger. Ik hoop zo hard dat het goed mag gaan deze keer!!! Ik heb wel een goed en stabiel gevoel erbij deze keer! Dat je dit zegt kan ik uit begrijpen dat het bij jou je eerste kindje is?😊

3 maanden geleden

Ah heel leuk idee van dat gedichtje 🥰 Wij hadden vorige keer een fotolijstje met gedicht (zie foto) en deze keer lijkt het me leuk om bij de familie op bezoek te gaan terwijl mijn zoontje dan een T-shirt draagt met Big Brother ofzoiets erop. En dan kijken wie het als eerste doorheeft 😂😂 Wij hebben het de vorige keer al met ongeveer 6/7 weken aan dichte familie en vrienden verteld. Ten eerste omdat ik het echt niet voor me kon (en wilde) houden, en ten tweede omdat ik het een heel fijne gedachte vond dat zij al op de hoogte zouden zijn als het misschien niet goed zou aflopen. En ik denk dat we daar deze keer weer voor kiezen. Nu is dat wel heel anders als bij jullie want wij hebben niet zo’n zwaar en lang traject achter de rug. Ik zou vooral zoveel mogelijk doen wat voor jou goed voelt. ♡

3 maanden geleden

Mijn zusje had een leuke bekendmaking. We waren met zn alle bij mijn ouders (3 meiden met aanhang). De deurbel ging en er stond opeens een doos voor de deur, zonder iemand erbij. Daar zat een brief aan vast die we eerst moesten lezen, daarna de doos open mochten maken. Daar zat een ballon in met baby boy or baby girl? Iedereen keek elkaar aan. Welke van de 3 dames is zwanger ?! Hahahaha Denk dat ik zoiets ook bij mijn schoonouders wil gaan doen. Verrassing aan de deur laten komen als wij daar zijn.

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Ah heel leuk idee van dat gedichtje 🥰 Wij hadden vorige keer een fotolijst ...
Deze hebben wij ook genaakt voor familie! ❤️

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Ah heel leuk idee van dat gedichtje 🥰 Wij hadden vorige keer een fotolijst ...
♥️

3 maanden geleden

Ik zat te denken aan een drieluik fotolijstje. Foto 1 de oudste dochter, foto 2 m’n tweede dochter en dan foto 3 een gedichtje over de baby die onderweg is of een ‘loading’ afbeelding met de verwachte maand erbij. Denk dat het rond de 12 weken wordt. Dan zijn we net terug van 3 weken vakantie.

3 maanden geleden

Super leuke ideeën! Ik heb voor mijn ouders een stolp met daarin een kaart waarop staat jullie krijgen er een kleinkind bij. Een takje met een bloem erin en een speentje. Om het aan mijn broer te vertellen heb ik voor mijn neefje (die gek is op lego) een legopoppetje en op zijn shirt staat aan de voorkant: Lucien wordt en op de achterkant :grote neef!

3 maanden geleden

Wij twijfelen nog wanneer en hoe.. bij de eerste zaten we in een traject en onze omgeving was op de hoogte, daarom besloten om het ouders direct te vertellen. De rest hebben we rond 10 weken verteld. Ik denk dat we het deze keer hetzelfde doen, maar dan familie pas na de eerste echo met 7/8 weken.

3 maanden geleden

Wij wachten (net als de eerste keer) met het vertellen als we de vitaliteitsecho hebben gehad. Als alles goed is gaan we langs bij onze ouders en heeft ons dochtertje een t-shirt aan met ‘Ik word grote zus’ 🩷

3 maanden geleden

Ik ben ook van plan om te wachten tot na de vitaliteitsecho en dan heel cheesy ons zoontje een shirt aan te trekken met ‘broer’ er op. Vind je gedichtje heel mooi! Denk dat de mensen om jullie heen ook heel blij zullen zijn voor jullie 😊

3 maanden geleden

Reactie op saka_mese

Ah heel leuk idee van dat gedichtje 🥰 Wij hadden vorige keer een fotolijst ...
Wat een leuk idee dit 🥹🥹🥹 Ik werd helemaal emotioneel bij het zien van dat lijstje. Hormonen 😅

3 maanden geleden

31 augustus gaat mijn vader met pensioen dacht maak leuke pensioen kaart erin en dan lieve tekst met onderaan een envelop met bekijk hier je cadeau En da de echo met de tekst mag ik straks ook mee spelen Bij 1e hebben we ons trouwalbum cadeau gegeven en halfweg de echo verstopt.. ze waren heel teleurgesteld toen ze t boek zagen maar toen ze aan 't bladeren waaren en aan genieten van foto's kwam de echo opeens voorbij 😅🤭

3 maanden geleden

Wij zijn 3 weken geleden terug gekomen van vakantie… nu hebben we de eerste echo 22 juli, helaas week na m’n verjaardag.. maar helaas is het foto album dan nog niet binnen😜😉 We houden hem dan lekker verstopt zodat we de week erna het album hebben ontvangen maar op het einde een losse foto met de echo etc er in verstoppen 😊🙊

3 maanden geleden

Ik wilde een mandje/bakje halen. Daar dit rompertje in doen, sokjes en echo.

3 maanden geleden

Wanneer vertellen jullie het aan ouders?

3 maanden geleden

Ik kon het niet laten, en heb het gisteren al aan mijn schoonmoeder verteld..🙈