14 Reacties

2 maanden geleden

Ja vorige zwangerschap was bij de termijn echo toch verder dan de echo met 7 weken. Het meten is zo’n precisie werk en al een millimeter is al een verschil. Daarom wordt pas met de termijn echo definitief de uitgerekende datum vastgelegd

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ja vorige zwangerschap was bij de termijn echo toch verder dan de echo met ...
Ja precies indd! Vind het al zo raar🤣 mag 14 aug weer voor een echo dan volgens de vk 9+4 maar volgens mij berekening dan al bijna 11😅 26 aug pas de termijn echo

2 maanden geleden

Ik testte 7 juli positief en ben 14 maart uitgerekend. Ik ben nu 7 weken en 5 dagen.

2 maanden geleden

Ik denk dat het heel goed kan kloppen hoor!! Je kunt een latere eisprong of latere innesteling hebben gehad. Maar ik testte 2 juli (net na jou) positief en ben nu 7+5. En dat klopt precies met m'n eigen berekening en de eerste echo!

2 maanden geleden

28 juni positief getest maar 26 juni was nod. Ben vandaag 7+6

2 maanden geleden

Reactie op Sunfield

28 juni positief getest maar 26 juni was nod. Ben vandaag 7+6
Bedoel 8+6

2 maanden geleden

Ik testte op 13 juli positief, ben nu 6+5 en zou uitgerekend zijn op 21 maart. Heb nog geen echo gehad, dus eigen berekening.

2 maanden geleden

Ik testte op 4 juli positief. Een dag voordat mn menstruatie zou moeten beginnen. Ben vandaag 7+6 Uitgerekende datum is voor nu 13/3/25

2 maanden geleden

Ik testte 1 juli positief, 9 juni eerste dag laatste menstruatie en 19 juni een positieve ovulatietest. Vandaag echo gehad en het lijkt erop dat mijn eigen berekeningen precies kloppen, 11/12 maart uitgerekend en nu 8+1. Met termijnecho wordt het natuurlijk pas echt duidelijk.

2 maanden geleden

Ik testte 23 juni positief en ben voor nu uitgerekend op 3 maart. Ben vandaag 9+2

2 maanden geleden

Ik testte 4 juli positief, dat was 3 dagen voor mn NOD en ik heb een cyclus van 26 dagen. Mijn laatste ongesteldheidsdag was 10 juni. Ik ben nu 7+3. Afgelopen maandag echo gehad.

2 maanden geleden

Ik testte 21 juni (2 dagen voor NOD) positief en ik ben 2 maart uitgerekend (nu dus 9+3 wk zwanger).

2 maanden geleden

Ik testte 26 juni positief en ik ben 4 maart uitgerekend (maar ik verwacht een week later te bevallen, was bij de andere 2 ook). Ik ben nu 9+1.