145 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje samen met mijn vriend waarmee ik al 3 jaar een relatie mee heb en ik ben 19 en hij is 18

2 maanden geleden

Ohh wat mega leuk! Hier ook ruim 7.5 jaar geleden zwanger geraakt van ons zoontje die nu 6.5 jaar oud is♡ hier is de papa wel in beeld en wonen we al lang samen. Na 5 jaar en via het ziekenhuis nu opnieuw zwanger mogen zijn! Ik ben pas heel pril zwanger maar we kunnen niet wachten om het ons zoontje te kunnen vertellen! Onze eerste echo staat al omdat we een traject in het ziekenhuis hebben♡ Gefeliciteerd

2 maanden geleden

Mijn partner is 39 en ik 31 en dit wordt onze eerste kind🥰

2 maanden geleden

Reactie op laura20102017

Ohh wat mega leuk! Hier ook ruim 7.5 jaar geleden zwanger geraakt van ons z ...
Ooh' wat leuk om te lezen! Dan is deze zwangerschap extra spannend en speciaal mijn dochter zou niet kunnen wachten en van harte gefeliciteerd voor jullie dat het gelukt is. Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Dankjewel. En geniet ervan !

2 maanden geleden

Ik 34 en mijn man 44, Eerste kindje 🥰.

2 maanden geleden

Mijn partner is 34 en ik ben 29 jaar. Dit word ons 2de kindje samen! Al heb ik het gevoel dat het er misschien wel 2 kunnen zijn♡

2 maanden geleden

Ik ben 32 en mijn man 34, dit wordt ons derde kindje ❤️💙. Onze zoon is 12 en onze dochter 7.

2 maanden geleden

23 en zwanger van de 3de🌸

2 maanden geleden

30en tweede zwangerschap

2 maanden geleden

24 jaar en zwanger van ons 2e kindje💕 Onze zoon is nu 1 jaar en 3 maanden🥰

2 maanden geleden

Na 8 jaar zwanger van de 3e. Onverwacht maar gewenst. Mijn zoontjes zijn 9 en 11 jaar als de baby er is. Ik ben 35 jaar 🥰

2 maanden geleden

26 en de 3e zwangerschap 🤰🏼

2 maanden geleden

Wij zijn beiden 33, hebben een dochtertje die in september 4 word. Het was niet geplant en waren eigenlijk overtuigd dat 1 genoeg was (zware baby tijd), maar toch heel blij mee. Wij willen het ook pas vertellen na de eerste echo. Voor onze eerste een mk gehad, dus wacht het liefst tot 12-13 weken.. Zeker omdat ze het zo bewust meemaken, en om haar heen veel baby’s wil niet dat we t vertellen en het miss niet goed gaat in de begin fase..

2 maanden geleden

33 en zwanger van ons 2e kindje . Wij hebben een dochter van 1,5 jaar 🥰

2 maanden geleden

37 jaar en zwanger van ons 1e kindje!

2 maanden geleden

Ik ben 32 en mijn man 31, en het wordt voor mij mijn tweede kindje (heb al een zoontje van bijna 6) en voor hem zijn eerste kindje. Mijn zoontje zou het heel leuk vinden om grote broer te worden dus ik vind het echt bijzonder dit binnenkort met hem te kunnen delen. We willen het hem vertellen rond de 13/14 weken, en dan mag hij mee naar de geslachtsecho.

2 maanden geleden

Ik ben 37, het wordt mijn eerste kindje. Vriend 49 wordt zijn 3e kindje

2 maanden geleden

Ik ben 32 en ik ben zwanger van ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Ik ben 34 en het wordt ons derde kindje🥰

2 maanden geleden

Ik ben nu 26 en zwanger van de eerste!