145 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van ons 2e kindje samen met mijn verloofde waar ik al bijna 9 jaar mee samen ben. We hebben al een zoontje van twee jaar en ik ben 24 en me vriend is 26 ❤️

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben 39 jaar, moeder van 2 meisjes, 1 van 14 (hetzelfde verhaal als jij), en 1 van 21 maanden. Nu weer 4,5 weken zwanger. Bij mijn 1e dochter was ik een jonge moeder, van mijn 2e een oude moeder;)! Ik geniet van de bijzondere combinatie leeftijden ookal is het soms pittig. Het is heel bijzonder om het ouderschap samen te kunnen delen en samen te genieten, ook met mijn oudste dochter. Die meiden zijn dol op elkaar, echt mooi🥰

2 maanden geleden

23 en in verwachting van ons 2e kindje ons zoontje is nu bijna 14 maanden

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van ons 3e kindje. Mijn man is 29 en ik ben 25.

2 maanden geleden

Ik ben 27, mijn man 29 en dit wordt ons 2e kindje 🥰

2 maanden geleden

Ik ben 33 en mijn vriend wordt volgende maand 33. Ik ben zwanger van de 3e. Ons cadeautje. Niet gepland, maar zeer welkom! We hebben al 2 meiden van 3,5 en 1,5

2 maanden geleden

Ik ben 21 (22 als dit kindje komt) en dit is ons 2de kindje💙🩷 wij hebben nog een zoontje van 2🥰💙

2 maanden geleden

Ik ben 41 en zwanger van ons 2de kindje. Hij is bijna 2 als de kleine spruit zich aandient❤️

2 maanden geleden

Ik ben 19 en zwanger van onze eerste

2 maanden geleden

Ik ben 19 en zwanger van onze eerste

2 maanden geleden

31 en zwanger van de tweede. Was 29 bij de eerste!

2 maanden geleden

Bijna 29 en zwanger van ons 9e kindje 🤍 7 kindjes bij ons, en een kindje die we helaas moeten missen✨

2 maanden geleden

Net 25 en word ons 2e kindje, we hebben al een meisje die pas 2 jaar is geworden💙🩷 we zijn nu 3,5 jaar samen

2 maanden geleden

32 en zwanger van derde kindje

2 maanden geleden

27 in verwachting van mijn tweede kindje, voor mijn vriend zijn eerste. Zijn 4,5 jaar samen hij wordt 31 in september. Wonen ook al best snel samen door corona tijd. Mijn dochter en hij zijn 4 handen op 1 buik❤️

2 maanden geleden

31 en zwanger van de 2. De 1e werd geboren toen ik 29 was.

2 maanden geleden

30 jaar 2e zwangerschap (miskraam in december '23) 1e kindje.

2 maanden geleden

35 in verwachting van eerste kindje.

2 maanden geleden

Ik ben 33 en zwanger van ons eerste kindje (vierde zwangerschap)

2 maanden geleden

In september word ik 31, partner is 33. Het is onze derde zwangerschap binnen een jaar voor ons eerste kindje.