145 Reacties

2 maanden geleden

35 jaar ben ik en we verwachten onze eerste 🥰 Ik vind het spannend. Mede door alle reacties die ik voorheen al heb gehad over na de 30 zwanger willen worden en risicos en blablabla. Ik weet dat het pirma kan, maar ik draag de uitspraken nog met me mee

2 maanden geleden

Hier een beetje hetzelfde verhaal! Mijn zoontje is 7, bijna 8 en ik heb ook altijd alles alleen gedaan. Dit is dus mijn tweede zwangerschap, eerste kindje voor mijn vriend. Ik ben 25 en hij is 28.

2 maanden geleden

Mijn partner is 29 en ik ben 24, zwanger van ons eerste kindje. Zijn 6 jaar samen, waarvan we 3 jaar samen wonen.

2 maanden geleden

Ik 29 en mijn patner 33. Hebben een zoontje van 1,5 en dit is onze derde zwangerschap

2 maanden geleden

Ik ben 31, mijn vriend is 30 en dit wordt ons eerste kindje 🥰

2 maanden geleden

34 jaar. 1e bij 29 gekregen en 2e bij 31. Nu zwanger van de 3e

2 maanden geleden

Op het moment ben ik 29 , zwanger van onze 2e kindje en is tevens mijn 2e zwangerschap Onze dochter is nu anderhalf, super blij om weer zwanger te mogen zijn. Van mij had het al wel eerder gemogen, maar mijn vriend wilde nog even wachten. Nu dat onze dochter al redelijk uit de voeten kan met traplopen, auto instappen etc. kunnen we door naar de tweede🥰 over anderhalve week de eerste echo en we zijn benieuwd hoe onze volgende wondertje het doet tot nu toe!.

2 maanden geleden

Ik ben 31, mijn man 32 en zijn volgende week alweer 14 jaar samen. Volgende week ook de allereerste echo en dit wordt ons eerste kindje! 🥰

2 maanden geleden

29 en mijn man 28. Zwanger van onze tweede. We hebben al een dochter van bijna 2. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

35 jaar ben ik en we verwachten onze eerste 🥰 Ik vind het spannend. Mede ...
O lieve mama, Spannend mag je het altijd vinden welke leeftijd ook. Ik ben 41 en zwanger van onze 2de. Ik was 39 toen ik zwanger raakte van ons 1ste wondertje. Alles is goed gegaan en ik had weinig tot geen klachten. Ik wil vooral tegen je zeggen geniet van jullie wondertje wat er mag gaan groeien ❤️

2 maanden geleden

Ik ben 31 en mijn man 30 en zwanger van ons derde kindje🥰

2 maanden geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap mijn partner en ik zijn bijna 6 jaar samen. Hij is 33 en ik 28.

2 maanden geleden

32 en zwanger van mijn 3e kindje 🥰

2 maanden geleden

Ik ben 29 en mijn man 28. Zwanger van mijn tweede kindje 👶🏼

2 maanden geleden

Ik ben 32 jaar, m’n man 37 en dit is mijn 3e zwangerschap. We hebben al een dochter van 14 maanden🥰

2 maanden geleden

Ik ben 30 en mijn man 27, dit is ons eerste kindje 🥰

2 maanden geleden

Mijn partner en ik zijn beide 30. We hebben een zoontje van 4, een zoontje van 2 en verwachten nu ons derde kindje 😊

2 maanden geleden

35 jaar, eerste zwangerschap

2 maanden geleden

Ik ben 32 en mijn man ook. Dit is mijn tweede zwangerschap; ons eerste kindje is nu 2,5 jaar oud.

2 maanden geleden

37 jaar en zwanger van mijn derde en vierde kindje (want het blijkt een tweeling). Ik heb al een meisje van 4 jaar en een meisje van 2 jaar oud.